شبیه ساز پیتزافروشی فردی فزبر

دانشنامه عمومی

شبیه ساز پیتزافروشی فردی فزبر ( به انگلیسی: Freddy Fazbear's Pizza Simulator ) ( که با نام پنج شب با فردی ۶ نیز شناخته می شود ) یک بازی ویدئویی ترس و بقا وشبیه سازی مدیریت کسب و کار با عنصر اشاره و کلیک رایگان است که توسط اسکات کاتن توسعه و منتشر شده است. این بازی در تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۶ بر روی استیم و گیم جولت منتشر شد. این ششمین قسمت اصلی از سری بازی های ویدیویی پنج شب با فردی است که هفتمین بازی به طور کلی است و به ترتیب زمانی پس از رویدادهای بازی سوم اتفاق می افتد. این بازی که در ابتدا به عنوان یک بازی شبیه سازی به بازار عرضه شد، جایی که بازیکن مدیریت پیتزافروشی اختصاصی خود را برعهده دارد، این بازی به تدریج خود را نشان می دهد تا مفهوم پیشینیان خود را مبنی بر زنده ماندن در برابر شخصیت های انیماترونیک متخاصم برای چندین شب متوالی ادامه دهد.
نسخه موبایلی برای آی اواس و اندروید با عنوان فناف ۶: شبیه سازی پیتزافروشی در ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ منتشر شد. برخلاف نسخه پی سی، نسخه موبایلی که توسط کلیک تیم ال ال اس توسعه و منتشر شده است، به صورت پرداختی به بازی می باشد. یک نسخه نینتندو سوئیچ و اکس باکس وان در ۱۰ آبان ۱۳۹۹ منتشر شد و یک نسخه پلی استیشن ۴ در ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ منتشر شد. یک افزونه برنامه ریزی شده، شب سفارش نهایی، به عنوان یک بازی مستقل در تاریخ ۶ تیر ۱۳۹۷ منتشر شد. این بازی با نقدهای مثبتی روبه رو شد و داستان و مکانیک شبیه سازی آن مورد تحسین قرار گرفت.
شبیه سازی پیتزافروشی فردی فزبر به عنوان یک مینی گیم ۸ بیتی شروع می شود که در آن بازیکن باید فردی فزبر را کنترل کند و پیتزا را بین چند کودک توزیع کند. این مینی گیم در نهایت با یک گلیچ اسکریپت به پایان می رسد.
سپس بازی به یک اتاق تاریک تغییر می کند که در آن بازیکن با نسخه شکسته ای از انیماترونیک سیرکس بیبی از پنج شب با فردی: مکان خواهر ( که به آن "اسکِرَپ بیبی" می گویند ) روبرو می شود. صدایی از کاست به پخش کننده دستور می دهد تا انیماترونیک را مشاهده کند و پاسخ های خود را به شبیه سازی های صوتی مختلف مستند کند. چک لیستی باید حاوی گزینه های «نه»، «بله» و «مطمئن» پر شود. در سومین تحریک صوتی، اسکرپ بیبی با بازیکن صحبت می کند و بازی ناگهان به منوی شروع بازی می پرد.
سپس بازی به یک شبیه سازی تجاری تبدیل می شود، جایی که بازیکن برای رستوران خیالی خود تزئینات می خرد و آنها را در اطراف رستوران قرار می دهد. خرید این اقلام می تواند جو، سلامت/ایمنی و استانداردهای سرگرمی را افزایش دهد و همچنین امکان درآمد اضافی را برای آنها فراهم کند. با این حال، بسیاری از این موارد همچنین می توانند ریسک مسئولیت را افزایش دهند و منجر به دعواهایی شوند که می توانند با هزینه های پول مبارزه یا حل و فصل شوند. پیشنهادات اسپانسر را می توان در ازای پول پذیرفت، اما می تواند باعث حواس پرتی صوتی و بصری بازیکن در ادامه بازی شود. بازی های آرکید که در رستوران قرار می گیرند نیز می توانند برای انجام مینی گیم ها تعامل داشته باشند و «فزپوینت» آن ها را افزایش دهند. فزپوینت امتیازهای درون بازی هستند که هر زمان که بازیکن مینی گیم ها را بازی می کند یا یک آیتم جدید خریداری می کند و آن را در پیتزافروشی قرار می دهد، به دست می آید. به ازای هر ۱۰۰۰ امتیاز افزایش، بازیکن ۱۰۰ دلار دریافت می کند. برخی از مینی گیم ها مانند «مارپیچ میوه ای»، «راننده نیمه شب» و «پاپت امنیتی» داستان خاص خود را در بازی اصلی دارند که همگی به بنیانگذار سرگرمی فزبر و آنتاگونیست سری، ویلیام افتن، متصل می شوند.
عکس شبیه ساز پیتزافروشی فردی فزبر
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس