seminama ( سمینما )
"سمینما" ترکیب سمینار نمایش می باشد. انتخاب نام برای هر رویداد، ابداع، اختراع و یا خدمتی یکی از مهم ترین مراحل شکل گیری آن می باشد. چرا که این نام تجاری و برند در اذهان عموم برای مدت های طولانی حتی بیشتر از عمر خود خدمت یا محصول مانا خواهد بود. با علم
... [مشاهده متن کامل]
بر این مهم پدیده تبار به جهت انتخاب نام مناسب برای رویکرد آموزشی نوین خود که ترکیبی از آموزش با هنر جهت پیاده سازی و اجرا در سمینارها و همایش ها باشد، چالش فکری داشت و ساعت های مدیدی را به عنوان اتاق فکر و طوفان مغزی گذراند. نتیجه امر به نهایی سازی دو نام
منتج شد، به قرار ذیل: سمیتئاتر = سمینار تئاتر سمینما = سمینار نمایش "سمیتئاتر" با توجه به مزیت های بیشتری که نسبت به "سمینما" داشت مورد انتخاب واقع شد و سمینما در خصوص ابعاد دیگری از کار مد نظر قرار گرفت وبه عنوان جزیی از "سمی" های شرکت ثبت شد. در ادامه نسبت به تعریف رویکرد سمیتئاتر و شرحی بر فرآیندهای آن اقدام شده است. سمیتئاتر آموزشی کاربردی است
که محتوی آن بر مبنای پژوهش و مشاوره حاصل می شود و جهت ایجاد درک بهتر در مخاطب به وسیله تئاتر به تصویر در می آید و در ادامه نمایش ارائه شده، توسط استاد سخنران مورد تحلیل و تدریس قرار می گیرد. یکی از اهداف مهم در خلق و ابداع ایده سمیتئاتر، ایجاد "جذابیت و اثربخشی
در امر آموزش" است. نتایج معطوف به جذابیت آموزشی می تواند شامل تدریسی ملموس تر و در هم آمیخته با واقعیات زندگی روزمره، ارتقای اثر بخشی و کارایی در معرفی مطالب آموزشی، ایجاد درک بیشتر در مخاطب نسبت به موضوعات و محتواهای مورد یادگیری و ایجاد جذابیت ها و لذت های
حاصل از نمایش یا تئاتر در مخاطبان می باشد تا یادگیرندگان با علاقه و پیگیری بیشتر راجع به موضوع در جلسه حضور یابند و درنهایت آموزش اثربخش باشد. این واژه به عنوان یک رویکرد نوین آموزشی دارای کتاب چاپ شده و مقاله علمی - ترویجی در نشریه تدبیر می باشد ( 1, 2 ) . منابع:
1. کتاب: حبیبی تبار، زینب ( 1395 ) . کتاب سمیتئاتر: از شکل گیری ایده تا خلق محصول ( یک مطالعه پدیدار شناسانه ) , تهران: نشر شالان، شابک: 0 - 59 - 6169 - 600 - 978, چاپ اول 2. حبیبی تبار، زینب ( 1395 ) . "سمیتئاتر رویکرد نوینی در آموزش"، ماهنامه تدبیر ( ماهنامه علمی و آموزشی در
حوزه مدیریت ) ، سال بیست و ششم، شماره 284، خرداد 1395. 64 صفحه . 3. ویکی پدیا - دانشنامه آزاد 4. حبیبی تبار، زینب ( 1395 ) . "دلایل عدم استقبال از دوره ها و سمینارهای آموزشی، معرفی روش نوین آموزشی سمیتئاتر"; ، دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری 5.
Habibitabar, zeinab; ( 2016 ) . "Semitheater as a New Approach in Education, ES Journal http://padidehtabar. com/fa/news/343 http://padidehtabar. com/fa/news/64
"سمینما" ترکیب سمینار نمایش می باشد. انتخاب نام برای هر رویداد، ابداع، اختراع و یا خدمتی یکی از مهم ترین مراحل شکل گیری آن می باشد. چرا که این نام تجاری و برند در اذهان عموم برای مدت های طولانی حتی بیشتر از عمر خود خدمت یا محصول مانا خواهد بود. با علم
... [مشاهده متن کامل]
بر این مهم پدیده تبار به جهت انتخاب نام مناسب برای رویکرد آموزشی نوین خود که ترکیبی از آموزش با هنر جهت پیاده سازی و اجرا در سمینارها و همایش ها باشد، چالش فکری داشت و ساعت های مدیدی را به عنوان اتاق فکر و طوفان مغزی گذراند. نتیجه امر به نهایی سازی دو نام
منتج شد، به قرار ذیل: سمیتئاتر = سمینار تئاتر سمینما = سمینار نمایش "سمیتئاتر" با توجه به مزیت های بیشتری که نسبت به "سمینما" داشت مورد انتخاب واقع شد و سمینما در خصوص ابعاد دیگری از کار مد نظر قرار گرفت وبه عنوان جزیی از "سمی" های شرکت ثبت شد. در ادامه نسبت به تعریف رویکرد سمیتئاتر و شرحی بر فرآیندهای آن اقدام شده است. سمیتئاتر آموزشی کاربردی است
که محتوی آن بر مبنای پژوهش و مشاوره حاصل می شود و جهت ایجاد درک بهتر در مخاطب به وسیله تئاتر به تصویر در می آید و در ادامه نمایش ارائه شده، توسط استاد سخنران مورد تحلیل و تدریس قرار می گیرد. یکی از اهداف مهم در خلق و ابداع ایده سمیتئاتر، ایجاد "جذابیت و اثربخشی
در امر آموزش" است. نتایج معطوف به جذابیت آموزشی می تواند شامل تدریسی ملموس تر و در هم آمیخته با واقعیات زندگی روزمره، ارتقای اثر بخشی و کارایی در معرفی مطالب آموزشی، ایجاد درک بیشتر در مخاطب نسبت به موضوعات و محتواهای مورد یادگیری و ایجاد جذابیت ها و لذت های
حاصل از نمایش یا تئاتر در مخاطبان می باشد تا یادگیرندگان با علاقه و پیگیری بیشتر راجع به موضوع در جلسه حضور یابند و درنهایت آموزش اثربخش باشد. این واژه به عنوان یک رویکرد نوین آموزشی دارای کتاب چاپ شده و مقاله علمی - ترویجی در نشریه تدبیر می باشد ( 1, 2 ) . منابع:
1. کتاب: حبیبی تبار، زینب ( 1395 ) . کتاب سمیتئاتر: از شکل گیری ایده تا خلق محصول ( یک مطالعه پدیدار شناسانه ) , تهران: نشر شالان، شابک: 0 - 59 - 6169 - 600 - 978, چاپ اول 2. حبیبی تبار، زینب ( 1395 ) . "سمیتئاتر رویکرد نوینی در آموزش"، ماهنامه تدبیر ( ماهنامه علمی و آموزشی در
حوزه مدیریت ) ، سال بیست و ششم، شماره 284، خرداد 1395. 64 صفحه . 3. ویکی پدیا - دانشنامه آزاد 4. حبیبی تبار، زینب ( 1395 ) . "دلایل عدم استقبال از دوره ها و سمینارهای آموزشی، معرفی روش نوین آموزشی سمیتئاتر"; ، دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری 5.
سمینما" تلفیق سمینار نمایش ( تئاتر ) می باشد که مزایای نام" سمیتئاتر" = سمینار تئاتر ، منجر به عدم انتخاب این نام توسط شرکت پدیده تبار در سال 92 برای این رویکرد شد و سمینما جزء دیگر موارد سمی شرکت قرار گرفت.
... [مشاهده متن کامل]
انتخاب نام برای هر رویداد، ابداع، اختراع و یا خدمتی یکی از مهم ترین مراحل شکل گیری آن می باشد. چرا که این نام تجاری و برند در اذهان عموم برای مدت های طولانی حتی بیشتر از عمر خود خدمت یا محصول مانا خواهد بود. با علم بر این مهم پدیده تبار به جهت انتخاب نام مناسب برای رویکرد آموزشی نوین خود که ترکیبی از آموزش با هنر جهت پیاده سازی و اجرا در سمینارها و همایش ها باشد، چالش فکری داشت و ساعت های مدیدی را به عنوان اتاق فکر و طوفان مغزی گذراند. نتیجه امر به نهایی سازی دو نام منتج شد، به قرار ذیل:
سمیتئاتر = سمینار تئاتر
سمینما = سمینار نمایش
"سمیتئاتر" با توجه به مزیت های بیشتری که نسبت به "سمینما" داشت مورد انتخاب واقع شد. در ادامه نسبت به تعریف این رویکرد و شرحی بر فرآیندهای آن اقدام شده است. سمیتئاتر آموزشی کاربردی است
که محتوی آن بر مبنای پژوهش و مشاوره حاصل می شود و جهت ایجاد درک بهتر در مخاطب به وسیله تئاتر به تصویر در می آید و در ادامه نمایش ارائه شده، توسط استاد سخنران مورد تحلیل و تدریس قرار می گیرد. یکی از اهداف مهم در خلق و ابداع ایده سمیتئاتر، ایجاد "جذابیت و اثربخشی
در امر آموزش" است. نتایج معطوف به جذابیت آموزشی می تواند شامل تدریسی ملموس تر و در هم آمیخته با واقعیات زندگی روزمره، ارتقای اثر بخشی و کارایی در معرفی مطالب آموزشی، ایجاد درک بیشتر در مخاطب نسبت به موضوعات و محتواهای مورد یادگیری و ایجاد جذابیت ها و لذت های
حاصل از نمایش یا تئاتر در مخاطبان می باشد تا یادگیرندگان با علاقه و پیگیری بیشتر راجع به موضوع در جلسه حضور یابند و درنهایت آموزش اثربخش باشد. این واژه به عنوان یک رویکرد نوین آموزشی دارای کتاب چاپ شده و مقاله علمی - ترویجی در نشریه تدبیر می باشد ( 1, 2 ) . منابع:
1. کتاب: حبیبی تبار، زینب ( 1395 ) . کتاب سمیتئاتر: از شکل گیری ایده تا خلق محصول ( یک مطالعه پدیدار شناسانه ) , تهران: نشر شالان، شابک: 0 - 59 - 6169 - 600 - 978, چاپ اول 2. حبیبی تبار، زینب ( 1395 ) . "سمیتئاتر رویکرد نوینی در آموزش"، ماهنامه تدبیر ( ماهنامه علمی و آموزشی در حوزه مدیریت ) ، سال بیست و ششم، شماره 284، خرداد 1395. 64 صفحه . 3. ویکی پدیا - دانشنامه آزاد 4. حبیبی تبار، زینب ( 1395 ) . "دلایل عدم استقبال از دوره ها و سمینارهای آموزشی، معرفی روش نوین آموزشی سمیتئاتر"; ، دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری 5.
Habibitabar, zeinab; ( 2016 ) . "Semitheater as a New Approach in Education, ES Journal
http://padidehtabar. com/fa/news/343
http://padidehtabar. com/fa/news/64
... [مشاهده متن کامل]
انتخاب نام برای هر رویداد، ابداع، اختراع و یا خدمتی یکی از مهم ترین مراحل شکل گیری آن می باشد. چرا که این نام تجاری و برند در اذهان عموم برای مدت های طولانی حتی بیشتر از عمر خود خدمت یا محصول مانا خواهد بود. با علم بر این مهم پدیده تبار به جهت انتخاب نام مناسب برای رویکرد آموزشی نوین خود که ترکیبی از آموزش با هنر جهت پیاده سازی و اجرا در سمینارها و همایش ها باشد، چالش فکری داشت و ساعت های مدیدی را به عنوان اتاق فکر و طوفان مغزی گذراند. نتیجه امر به نهایی سازی دو نام منتج شد، به قرار ذیل:
سمیتئاتر = سمینار تئاتر
سمینما = سمینار نمایش
"سمیتئاتر" با توجه به مزیت های بیشتری که نسبت به "سمینما" داشت مورد انتخاب واقع شد. در ادامه نسبت به تعریف این رویکرد و شرحی بر فرآیندهای آن اقدام شده است. سمیتئاتر آموزشی کاربردی است
که محتوی آن بر مبنای پژوهش و مشاوره حاصل می شود و جهت ایجاد درک بهتر در مخاطب به وسیله تئاتر به تصویر در می آید و در ادامه نمایش ارائه شده، توسط استاد سخنران مورد تحلیل و تدریس قرار می گیرد. یکی از اهداف مهم در خلق و ابداع ایده سمیتئاتر، ایجاد "جذابیت و اثربخشی
در امر آموزش" است. نتایج معطوف به جذابیت آموزشی می تواند شامل تدریسی ملموس تر و در هم آمیخته با واقعیات زندگی روزمره، ارتقای اثر بخشی و کارایی در معرفی مطالب آموزشی، ایجاد درک بیشتر در مخاطب نسبت به موضوعات و محتواهای مورد یادگیری و ایجاد جذابیت ها و لذت های
حاصل از نمایش یا تئاتر در مخاطبان می باشد تا یادگیرندگان با علاقه و پیگیری بیشتر راجع به موضوع در جلسه حضور یابند و درنهایت آموزش اثربخش باشد. این واژه به عنوان یک رویکرد نوین آموزشی دارای کتاب چاپ شده و مقاله علمی - ترویجی در نشریه تدبیر می باشد ( 1, 2 ) . منابع:
1. کتاب: حبیبی تبار، زینب ( 1395 ) . کتاب سمیتئاتر: از شکل گیری ایده تا خلق محصول ( یک مطالعه پدیدار شناسانه ) , تهران: نشر شالان، شابک: 0 - 59 - 6169 - 600 - 978, چاپ اول 2. حبیبی تبار، زینب ( 1395 ) . "سمیتئاتر رویکرد نوینی در آموزش"، ماهنامه تدبیر ( ماهنامه علمی و آموزشی در حوزه مدیریت ) ، سال بیست و ششم، شماره 284، خرداد 1395. 64 صفحه . 3. ویکی پدیا - دانشنامه آزاد 4. حبیبی تبار، زینب ( 1395 ) . "دلایل عدم استقبال از دوره ها و سمینارهای آموزشی، معرفی روش نوین آموزشی سمیتئاتر"; ، دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری 5.