زوئیفت ( به انگلیسی: ZWIFT ) یک نرم افزار آمادگی جسمانی دوچرخه سواری آنلاین و چندنفره آنلاین است که کاربران را قادر می سازد تا در دنیای مجازی، دوستی، تمرین و رقابت کنند. [ ۱]
زوئیفت، در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت Zwift توسعه داده شد که توسط جان میفیلد، اریک مین، اسکات بارگر و آلاریک مایرین در کالیفرنیا گشایش یافت. [ ۲] [ ۳]
بازی زوئیفت در نسخه بتای خود در سپتامبر ۲۰۱۴، [ ۴] با مشارکت TRUE Communications/InGoodTaste، [ ۵] منتشر شد و در اکتبر ۲۰۱۵ با هزینه ۱۰ دلار آمریکا در ماه ( معادل ۱۲ دلار در ۲۰۲۲ ) به یک محصول پولی تبدیل شد. [ ۶] آنها بهای اشتراک ماهانه خود را در نوامبر ۲۰۱۷ به ۱۴/۹۹ دلار آمریکا ( معادل ۱۸ دلار در ۲۰۲۲ ) افزایش دادند. [ ۷]
↑ Tilin, Andrew ( 19 September 2016 ) . "Boredom Is Indoor Cycling's Biggest Enemy. Can Zwift Defeat It?". Outside Online. ↑ Bailey, Mark ( 3 November 2017 ) . "Zwift: the story behind the indoor cycling phenomenon". The Telegraph. ISSN 0307 - 1235. ↑ Petri, Jon ( 24 February 2017 ) . "This Technology Makes Riding a Bike Indoors a Lot Less Awful". Bloomberg. com. ↑ "Zwift launches multiplayer online training videogame". BikeRadar ( به انگلیسی ) . Retrieved 2018 - 01 - 03. ↑ "Announcing InGoodTaste: An Independent Creative Consultancy Focused On Grey Space Thinking™ and Positive Cultural Change". Cision ( به انگلیسی ) . Retrieved 2021 - 10 - 07. ↑ "Strava and Zwift take the edge off winter training". BikeRadar ( به انگلیسی ) . Archived from the original on 22 September 2018. Retrieved 2018 - 01 - 04. ↑ "Zwift announces subscription price increase". Zwift Insider ( به انگلیسی ) . 2017 - 11 - 16. Retrieved 2021 - 03 - 02.
• تجهیزات پدالی
• یادکردهای دارای منبع به زبان انگلیسی
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفزوئیفت، در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت Zwift توسعه داده شد که توسط جان میفیلد، اریک مین، اسکات بارگر و آلاریک مایرین در کالیفرنیا گشایش یافت. [ ۲] [ ۳]
بازی زوئیفت در نسخه بتای خود در سپتامبر ۲۰۱۴، [ ۴] با مشارکت TRUE Communications/InGoodTaste، [ ۵] منتشر شد و در اکتبر ۲۰۱۵ با هزینه ۱۰ دلار آمریکا در ماه ( معادل ۱۲ دلار در ۲۰۲۲ ) به یک محصول پولی تبدیل شد. [ ۶] آنها بهای اشتراک ماهانه خود را در نوامبر ۲۰۱۷ به ۱۴/۹۹ دلار آمریکا ( معادل ۱۸ دلار در ۲۰۲۲ ) افزایش دادند. [ ۷]
↑ Tilin, Andrew ( 19 September 2016 ) . "Boredom Is Indoor Cycling's Biggest Enemy. Can Zwift Defeat It?". Outside Online. ↑ Bailey, Mark ( 3 November 2017 ) . "Zwift: the story behind the indoor cycling phenomenon". The Telegraph. ISSN 0307 - 1235. ↑ Petri, Jon ( 24 February 2017 ) . "This Technology Makes Riding a Bike Indoors a Lot Less Awful". Bloomberg. com. ↑ "Zwift launches multiplayer online training videogame". BikeRadar ( به انگلیسی ) . Retrieved 2018 - 01 - 03. ↑ "Announcing InGoodTaste: An Independent Creative Consultancy Focused On Grey Space Thinking™ and Positive Cultural Change". Cision ( به انگلیسی ) . Retrieved 2021 - 10 - 07. ↑ "Strava and Zwift take the edge off winter training". BikeRadar ( به انگلیسی ) . Archived from the original on 22 September 2018. Retrieved 2018 - 01 - 04. ↑ "Zwift announces subscription price increase". Zwift Insider ( به انگلیسی ) . 2017 - 11 - 16. Retrieved 2021 - 03 - 02.
• تجهیزات پدالی
• یادکردهای دارای منبع به زبان انگلیسی
wiki: زوئیفت