زمین اسمانی

پیشنهاد کاربران

زمین آسمانی و یا معکوس آن به شکل آسمان زمینی هردو نامناسب و شاید بی معنی باشند. اما آسمان ها و زمین های هفتگانه و هرآنچه که بین آنهاست میتواند معقول و منطقی و حقیقی باشد، مشروط براینکه بطور حقیقی و منطبق بر واقعیت تفسیر گردند و شرح و توضیح داده شوند. هفت عالم یا دنیا به شکل آسمان ها و زمین های هفتگانه و هر آنچه که بین آنهاست، در محتوای هرکدام از گیتی ها یا کیهان ها و یا جهان های متناهی، مساوی، موازی و بیشمار بصورت طبقه بر طبقه یا محیط و محاط بر همدیگر وجود ندارند بلکه یکی از آنها به فعلیت رسیده و میرسد و شش تا از آنها بصورت شش امکان بالقوه یا شش طرح کلی در درون یا باطن این دنیا و آسمان و زمین پدیدار شده موجود میباشند. این دنیای پدیدار شده یا فنومنی در زیر پوست رنگی یا ملون خود دارای امکانات بالقوه فراوان و جزئی خاص و ویژه خویش هم میباشد که یقینن و مطمئنن تا پایان عمر کلیش به فعلیت خواهند رسید. عمر این دنیا در آخرین لحظه فاز انقباض مجدد به پایان میرسد و با وقوع مه بانگ بعدی یکی از آن شش دنیای دیگر به ظهور و پیدایش و کثرت خواهد رسید. این هفت سامان یا کلی در قالب هفت عالم یا دنیا به شکل آسمان ها و زمین های هفتگانه و هر آنچه که بین آنهاست فقط از یک راه و به یک روش معقول و منطقی یعنی از طریق گردش دایره وار وقوع مهبانگ های هفتگانه بر اثر نوسانات خودکار و متوالی انبساط و انقباض در چهارچوب طرح مطلق آفرینش و بر اساس قوانین جاودانه و آئین نامه های اجرایی ثابت و پایدار و تغییر ناپذیر آن، پشت سر هم و در طول همدیگر و از یک خمیرمایه ساختاری مشترک بطور متوالی و هرکدام به ترتیب و نوبه خاص و ویژه خویش در طول این راه کلی و سفر بسیار طولانی و دایره وار دنیوی، مقطعی، نزولی و صعودی محتوای کیهان یا جهان ( در محتوای هرکدام از گیتی ها یا کیهان ها و جهان های بیشمار بطور مطلق یکسان و برابر ) نه فقط یک یا صد و یا هزار به ظهور و پیدایش کثرت میرسند بلکه هرکدام دقیقا به تعداد یک هفتم کلیه ی حلقه های زنجیره دایره وار علت و معلول ضروری و واقعی و یا به بیانی دیگر هرکدام به تعداد یک هفتم کلیه ی کنگره های سلسله دایره وار دهّر ها در مدارات، مراتب یا درجات فراوان تکاملی بین دو حد دنیوی؛ یکی نهایت نقصان و امکان اخس در پائین ترین حالت نشئگی طبیعی ( یعنی اولین زندگی دنیوی روی پائین ترین پله و درجه تکاملی پس از وقوع اولین مهبانگ ) و دیگری نهایت کمال و امکان اشرف دنیوی در بالاترین حالت نشئگی طبیعی ( یعنی آخرین زندگی دنیوی روی بالاترین پله و درجه تکاملی قبل از وقوع آخرین مهبانگ و بازگشت به همان حالت آفرینش سرمدی، مبدئی یا اولیه در نهایت کمال ایده آل خوبی و زیبایی، اعتدال و نظم و هماهنگی با کمیت و کیفیت بهشت برین در معاد ) . این عالم یا دنیا به شکل این آسمان و زمین و هرآنچه که بین آنهاست، در طول این سفر دایره وار همیشه پس از وقوع مهبانگ های هشتم ( ۸م، 8m ) در یک درجه تکاملی برتر از قبل از نو آفریده میشود و شش عالم یا دنیا به شکل شش آسمان و شش زمین دیگر و هرآنچه که بین آنهاست، درست بهمین ترتیب.
...
[مشاهده متن کامل]

گریز زدن به میان رودان ( بین دجله و فرات ) و در آنجا آویزان شدن به دامن منجمین بابلی ( پیروان بل ) و آویزان بودن دائمی مثل سیب و گلابی و آلو و زرد آلو به دو درخت داستانی - خیالی - افسانه ای - مبدئی و بنیادی ادیان ابراهیمی ( یهودیت و مسیحیت و اسلام ) یکی آفرینش شش روزه جهان و دیگری خلق بابا آدم و ننه حوای حضرات موسا و ایسا و محمّد، حکیمان دینی اقوام یهود و عرب، انسان امروز و آینده را بجائی نیک یا به حقایق روشن نخواهند رساند، درست همانطور که در زمان گذشته نرسانده اند.
در عوض معنای پیام آسمانی هفت سین خود ما ایرانیان که تاکنون در پشت پرده مراسم سالیانه چیدن سفره یا میز هفت سین پنهان و پوشیده و مخفی باقی مانده و توسط خود ایرانیان و هیچ قوم دیگری کشف نگردیده، از دیدگاه خردمندان گمنام ایرانی و دریافت کنندگان آن پیام، خبر یا مژده آسمانی، عبارت بوده است از هفت سامان یا نظام کل گیتیائی، کیهانی و یا جهانی .
در آفرینش سرمدی، مبدئی، ازلی یا اولیه محتوای هرکدام از گیتی ها یا کیهان ها و یا جهان های متناهی و مساوی و موازی و بیشمار، فقط یک آسمان و یک کره بزرگ ( به احتمال قریب به یقین به اندازه کلیه کهکشان ها رویهم ) در مرکز آن و کلیه ی موجودات زنده نباتی و حیوانی و انسانی روی آن کره بطور مطلق همزمان و هرکدام بصورت زوجی ( بدون غریزه تولید مثل ) در نهایت کمال ایده آل خوبی و زیبایی آفریده شده و از عشق و زندگی جاودانه بر خوردار گردیده اند. آن آفرینش اولیه با کمیت و کیفیت بهشت را میتوان نظام احسن و اشرف آفرینش سرمدی نامید که یکبار برای جاودانگی آفریده شد و تصویر کلی و جزئیاتی آن هم قبل از ابلاغ امر آفرینش و هم پس آفرینش یکبار برای جاودانگی در خاطره مطلق خدای حقیقی و واقعی ( یعنی خدای علمی یا خدا از دیدگاه و نه خدای کلمه ای با نام های گوناگون در زبان های مختلف بشری که فقط در زبان و خط و فهم و عقل ناقص و محدود انسانی از موجودیت برخوردار ست و در خارج از آنها هیچگونه مصداق و مثال بیرونی ندارد، از دیدگاه آئین و دین و فلسفه و عرفان و آتئیسم ) طوری ثبت و ضبط گردیده که هرگز در آن کوچکترین خلل و لرزشی ایجاد نخواهد گردید و در این لحظه جاودانه حال در بخش غیبی یا متافیزیکی همین دنیای فیزیکی موجود است و به کمک حواس پنجگانه مسلح و غیر مسلح غیر قابل دست رسی و به کمک تجربه غیر قابل شناخت میباشد. موجودات زنده نباتی و حیوانی و انسانی روی آن کره بزرگ در طول این سفر زیر سقف هفت آسمان و هفت کره زمین بطور سلسله وار و متوالی به ظهور و پیدایش و کثرت میرسند. چرا ؟
یک نکته بسیار مهم در مورد عوالم یا دنیاهای هفتگانه این است که هرکدام دارای حالت برزخ خاص و ویژه خویش می باشند که در لحظه ی جاودانه حال بطور همزمان و ادغام در هم بصورت یک عالم بزرگ غیبی وجود دارند. این دنیای بزرگ غیبی یا متافیزیکی در طول این سفر همیشه حائل بین دو نظام احسن و اشرف آفرینش متوالی با کمیت و کیفیت بهشت برین می باشد، اما هر کدام از برزخ های هفتگانه در طول این سفر و تا پایان آن همیشه حائل بین لحظه مرگ و لحظه تولد دوباره در یک درجه تکاملی برتر از قبل در دنیای خاص و ویژه خویش خواهند بود.
با کمال احترام کامل و فرو آوردن سر تعظیم و ابراز تواضع و فروتنی و ناچیز بودن در پیشگاه والای پیامبر اسلام و کلیه ی موئمنین پیرو دین اسلام به ویژه ایرانی، لازم به اشاره می دانم که تصویر آسمانی - وحیانی - قرآنی در قالب سه کلمه به شکل《دنیا - برزخ - آخرت》یک راه بسیار کوتاه و میان بُر بیش نبوده و نمی باشد.
Offenbarung با تلفظ اُفِّنبارونگ به زبان آلمانی معادل revelation , Revelation با تلفظ تقریبی رِ یوِ لَیشِن به زبان انگلیسی به معنای وحی یا آشکار شدن. از دیدگاه فردی من دو نوع وحی یا پیدایش وجود دارند، یکی کلمه ای و جمله ای به شکل آیه مندرج در کتب دینی در مورد خدا و آفرینش جهان و مخلوقات و هدف از آفرینش و. . . و دیگری حقیقی و واقعی یعنی ظهور و پیداش خدای حقیقی و واقعی به شکل این واقعیت و طبیعت یا این دنیا به شکل این آسمان و زمین و هرآنچه که بین آنهاست.
در پایان کلام کودکانه امروز خود که امیدوارم سر گردشگران محترم اینترنتی در فضای مجازی و مراجعه کنندگان گرامی به این سایت ارزشمند را بدرد نیاورده باشد، بیان دو بیت شعر کودکانه با اقتباس از دوبیتی زیبای حافظ شیرین سخن و خطاب به خود وی.
حافظا ! شیرین سخنا! ای لسان غیبا! به منزه بودن شاخ شمشاد و رندی هاتف غیبی ات :
حدیث از مُطرب و مَی گو و راز دهر را بی تاج تشدید بر سر ه یا هایش کمتر جو/ که کس نگشود و نگشاید به حکمت این شاه معمای بی تاج و تخت و کلاه را/

بپرس