زمان آن لحظه موجود به تمرکز است، که از رابطه با احساسات و ادراکات در حال توصیف گشتن ما می باشد و ساعت نیز آن منبعی است، که از قبل ارائه گشته است و ما را درون خود می کشد. هر وقت احساس داشته باشیم، که ساعت
... [مشاهده متن کامل]
... [مشاهده متن کامل]
در حال گذشت از ما است، به مثال بابت نماز نخواندن، حد اقل برای اینکه خداوند متعال از ما راضی باشند و ما احساس بهتری را داشته باشیم، باید از خداوند متعال بخشش درخواست کنیم، زیرا انسان حتی درون آن لحظه نیز با افکار بد خود، گناه کرده است. بیایید و سر به زیر بیاوریم و همانند فرشتگان جامعه را بازسازی فرماییم…