ریچارد گارفیلد

دانشنامه عمومی

ریچارد چانینگ گارفیلد ( به انگلیسی: Richard Channing Garfield ) ( زاده ۲۶ ژوئن ۱۹۶۳ ) ریاضی دان، مخترع و طراح بازی اهل آمریکا است. گارفیلد بازی سحر و جادو: گردهمایی را ایجاد کرد که به عنوان اولین بازی جمع آوری کارت مدرن ( CCG ) در نظر گرفته می شود. بازی در سال ۱۹۹۳ آغاز به کار کرد و موفقیت آن، باعث شد که بازی های بسیاری از آن تقلید کنند. [ ۱] گارفیلد بر رشد موفقیت آمیز سحر و جادو: گردهمایی نظارت داشت و آن را با سایر طراحی های بازی دنبال کرد. [ ۲] بازی های دیگر او Keyforge, Netrunner, BattleTech ( CCG ) , Vampire: The Eternal Struggle, Star Wars Trading Card Game, The Great Dalmuti, آرتی فکت, و بازی تخته ای RoboRally هستند. او همچنین یک تنوع از بازی ورق Hearts به نام Complex Hearts ایجاد کرد. [ ۳] گارفیلد هنگامی که نخستین بار، بازی نقش آفرینی Dungeons & Dragons را بازی کرد، علاقه زیادی به این سبک بازی پیدا کرد، [ ۴] بنابراین او سحر و جادو: گردهمایی را طراحی کرد تا مانند شخصیت های نقش آفرینی قابل تنظیم باشد. [ ۵] [ ۶]
گارفیلد در فیلادلفیا متولد شد و بخاطر کار پدرش در زمینه معماری، کودکی خود را در بسیاری از نقاط جهان گذراند. خانواده او در دوازده سالگی در اورگن ساکن شدند. گارفیلد، نوه بزرگ رئیس جمهور آمریکا جیمز آبرام گارفیلد است و عموی بزرگ او، گیره کاغذ را اختراع کرد. [ ۷]
گارفیلد همیشه به پازل و بازی علاقه داشت و وقتی که با بازی Dungeons & Dragons آشنا شد به این سبک علاقه پیدا کرد. [ ۴] گارفیلد اولین بازی خود را در ۱۳ سالگی طراحی کرد. [ ۸]
در سال 1985, [ ۹] گارفیلد مدرک کارشناسی خود را در ریاضیات کامپیوتر دریافت کرد. پس از کالج، به آزمایشگاه های بل پیوست، اما اندکی پس از آن تصمیم به ادامه تحصیل گرفت و در دانشگاه پنسیلوانیا حضور یافت و برای دکترای خود ریاضیات ترکیبی خواند. [ ۴] گارفیلد زیر نظر هربرت ویلف تحصیل کرد و پی اچ دی خود را در ریاضیات ترکیبی در سال ۱۹۹۳ کسب کرد.
پایان نامه وی در مورد کلاس های باقیمانده از خانواده ترکیبی اعداد بود. [ ۱۰] اندکی پس از آن، وی یک استاد همراه ریاضیات در[ ۱۱] کالج ویتمن در والا والا، واشینگتن شد. [ ۱۲]
او هنوز هم به طور پراکنده در بازی سحر و جادو: گردهمایی همکاری می کند. [ ۱۳] [ ۱۴] آخرین بار، او بازی های تخته ای Pecking Order ( 2006 ) و Rocketville ( 2006 ) را ساخت. [ ۱۵] او که در زمینه طراحی و توسعه Schizoid و Spectromancer به عنوان بخشی از Three Donkeys LLC فعالیت کرده است، بیشتر توجه خود را به بازی های ویدیویی معطوف کرده است. [ ۴] او همچنین طراح و مشاور بازی برای شرکت هایی از جمله الکترونیک آرتس و مایکروسافت بوده است. [ ۱۲]
عکس ریچارد گارفیلد
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس