رهگیر یا ردیاب نظرسنجی ها، نمایشگرِ نتایجِ مجموعه ای از نظرسنجی های مختلف در کنارهم است که در بازه زمانی مشخص و به منظور سنجش تغییرات در افکار، نگرش ها و رفتارهای جامعه آماری مورد نظر، به صورت مداوم تکرار می شود. مفهوم رهگیری در اینجا به معنای اندازه گیری مداوم نمونه های مستقل می باشد. [ ۱]
رهگیری نظرسنجی ها کاربردهای مختلفی دارند؛ از مبارزات انتخاباتی گرفته تا اندازه گیری میزان تمایل مصرف کننده در یک تحقیقات بازاریابی.
هدف رهگیری نظرسنجی ها تقریباً در همه کاربردهای آن، تهیه یک ارزیابی مداوم – ونه یکبار یا یک دوره – درباره یک موضوع در حال تغییر و تحول است. رهگیری نظرسنجی ها، انعطافپذیری قابل توجهی در تحلیل داده ها عرضه می کند.
متدولوژی های سازگار - به کار رفته در نظرسنجی ها - روندهای زمانی مفیدی را در هنگام رهگیری نظرسنجی ها به وجود می آورند. [ ۲]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفرهگیری نظرسنجی ها کاربردهای مختلفی دارند؛ از مبارزات انتخاباتی گرفته تا اندازه گیری میزان تمایل مصرف کننده در یک تحقیقات بازاریابی.
هدف رهگیری نظرسنجی ها تقریباً در همه کاربردهای آن، تهیه یک ارزیابی مداوم – ونه یکبار یا یک دوره – درباره یک موضوع در حال تغییر و تحول است. رهگیری نظرسنجی ها، انعطافپذیری قابل توجهی در تحلیل داده ها عرضه می کند.
متدولوژی های سازگار - به کار رفته در نظرسنجی ها - روندهای زمانی مفیدی را در هنگام رهگیری نظرسنجی ها به وجود می آورند. [ ۲]

wiki: رهگیری نظرسنجی ها