رایان هالیدی

دانشنامه عمومی

رایان هالیدی ( زاده ۱۶ ژوئن ۱۹۸۷ ) نویسنده، بازاریاب و کارآفرین آمریکایی است. [ ۱] او در حوزه استراتژی رسانه ای فعالیت می کند، مدیر سابق بازاریابی امریکن اپرل بوده و در نیویورک ابزرور ستون نویس است. [ ۲] [ ۳] [ ۴] [ ۵]
بازاریابی به وسیلهٔ هک رشد: آغازگر آیندهٔ روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات نام دومین کتاب از نویسندهٔ معروف رایان هالیدی است. این کتاب توضیح می دهد که هک رشد ارزان تر و مؤثر تر از روشهای سنتی بازاریابی است و مطالعاتی موردی در خصوص شرکتهایی چون توییتر و فیسبوک را برای نشان دادن قدرت تکنیک هک رشد را نشان می دهد.
کتاب «بازاریابی بوسیله هک رشد: آغازگر آیندهٔ روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات» در ده هزار کلمه به صورت الکترونیکی در سپتامبر ۲۰۱۳ منتشر شد و بعد از آن که توسط آمازون به عنوان بهترین فروش ماه انتخاب شد در سپتامبر ۲۰۱۴ به صورت کتاب منتشر شد. یک نسخه مجانی برای معلم ها و اساتید بازاریابی موجود است.
دیگر کتابها  : - نفْس دشمن است ( EGO is The Enemy ) - حرکت در سکون - هنر تبدیل موانع به فرصتهای طلایی - دروغگوهای دوست داشتنی - توصیه هایی به جوانی که می خواهد به جایی برسد در باب خودپسندی - The Obstacle Is the Way
عکس رایان هالیدی
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران