روزنامه دنیای اقتصاد انتشار خود را از ۲۳ آذر ماه سال ۱۳۸۱ به مدیر مسئولی علیرضا بختیاری آغاز کرد. تمرکز تحلیل های این روزنامه روی مباحث اقتصادی و مالی است، اما در عین حال اخبار مهم حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و فناوری نیز منعکس می کند و از نگاه اقتصادی مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. این رسانه محصولات خود را در قالب روزنامه، هفته نامه، سایت فضای مجازی همچون رسانه های آنلاین اکوایران، اقتصادنیوز، دنیای بورس، همایش، آموزش، کتاب، بولتن های تخصصی و محصولات جانبی به زبان های فارسی و انگلیسی عرضه می کند.
... [مشاهده متن کامل]
از مرداد سال ۱۳۹۰ با هدف یکپارچه سازی مدیریت شبکه توزیع روزنامه اقتصاد در سراسر ایران و تسریع فرایند چاپ و توزیع، سازمان شهرستان های دنیای اقتصاد با مدیریت چاپ و توزیع تجمیع شده و واحد جدید تحت عنوان مدیریت چاپ، توزیع و امور شهرستان ها تشکیل شده است. به این ترتیب، پیگیری کلیه امور این فرایند از مرحله چاپ روزنامه و ضمایم آن تا توزیع هر نسخه روزنامه در کیوسک های مطبوعات تهران و شهرستان ها، تحت نظارت یکپارچه انجام می شود. هم اکنون روزنامه دنیای اقتصاد علاوه بر توزیع گسترده از طریق ۱۲۰۰ عامل فروش ( کیوسک مطبوعاتی ) در سطح تهران بزرگ، با نظارت مستقیم ۵۰ سرپرستی و نمایندگی مستقر در مراکز استان ها و شهرستان ها، در اختیار مخاطبان روزنامه در دورترین نقاط کشور قرار داد.
انتشارات دنیای اقتصاد فعالیت خود را بهار ۱۳۹۱ با هدف توضیح مفاهیم بنیادی در علوم اقتصادی و رشته های مرتبط با اقتصاد آغاز کرد و از آن زمان تا مرداد ۱۴۰۲ حدود در ۴۰۰ عنوان کتاب در زمینه اقتصاد، اقتصاد سیاسی، فلسفه اقتصادی، مدیریت و بازرگانی، سیاست و جامعه، فلسفه، ادبیات و هنر و کودک و نوجوان منتشر کرده است. مخاطبان اصلی انتشارات، فعالان اقتصادی، صاحب نظران اقتصادی و سیاست گذاران هستند.
مرکز آموزش گروه رسانه ای دنیای اقتصاد، فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۰ با محوریت برنامه ریزی، تدوین و برگزاری دوره های آموزشی در گروه های آموزشی مدیریت و اقتصاد، مالی و حسابداری، بازارهای مالی، صنعت ( ساختمان، بیمه و بانک، خودرو، نفت و … ) ، مدیریت رسانه و اقتصاد آغاز کرد.
... [مشاهده متن کامل]
از مرداد سال ۱۳۹۰ با هدف یکپارچه سازی مدیریت شبکه توزیع روزنامه اقتصاد در سراسر ایران و تسریع فرایند چاپ و توزیع، سازمان شهرستان های دنیای اقتصاد با مدیریت چاپ و توزیع تجمیع شده و واحد جدید تحت عنوان مدیریت چاپ، توزیع و امور شهرستان ها تشکیل شده است. به این ترتیب، پیگیری کلیه امور این فرایند از مرحله چاپ روزنامه و ضمایم آن تا توزیع هر نسخه روزنامه در کیوسک های مطبوعات تهران و شهرستان ها، تحت نظارت یکپارچه انجام می شود. هم اکنون روزنامه دنیای اقتصاد علاوه بر توزیع گسترده از طریق ۱۲۰۰ عامل فروش ( کیوسک مطبوعاتی ) در سطح تهران بزرگ، با نظارت مستقیم ۵۰ سرپرستی و نمایندگی مستقر در مراکز استان ها و شهرستان ها، در اختیار مخاطبان روزنامه در دورترین نقاط کشور قرار داد.
انتشارات دنیای اقتصاد فعالیت خود را بهار ۱۳۹۱ با هدف توضیح مفاهیم بنیادی در علوم اقتصادی و رشته های مرتبط با اقتصاد آغاز کرد و از آن زمان تا مرداد ۱۴۰۲ حدود در ۴۰۰ عنوان کتاب در زمینه اقتصاد، اقتصاد سیاسی، فلسفه اقتصادی، مدیریت و بازرگانی، سیاست و جامعه، فلسفه، ادبیات و هنر و کودک و نوجوان منتشر کرده است. مخاطبان اصلی انتشارات، فعالان اقتصادی، صاحب نظران اقتصادی و سیاست گذاران هستند.
مرکز آموزش گروه رسانه ای دنیای اقتصاد، فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۰ با محوریت برنامه ریزی، تدوین و برگزاری دوره های آموزشی در گروه های آموزشی مدیریت و اقتصاد، مالی و حسابداری، بازارهای مالی، صنعت ( ساختمان، بیمه و بانک، خودرو، نفت و … ) ، مدیریت رسانه و اقتصاد آغاز کرد.