دبیرستان مارشال (پورتلند اورگان). دبیرستان مارشال یک دبیرستان دولتی سابق در پورتلند، اورگان، ایالات متحده است. این مدرسه در ۶ سپتامبر ۱۹۶۰ افتتاح شد و به نام جان مارشال، چهارمین رئیس دادگستری ایالات متحده نامگذاری شده است. [ ۱] این مدرسه در سال ۲۰۱۱ تعطیل شد، زیرا ناحیه مدارس دولتی پورتلند برای ادغام دانش آموزان و منابع در دبیرستان های کمتری نقل مکان کرد. [ ۲]
مارشال برای پذیرایی از ۲۴۰۰ دانش آموز ساخته شد، اگرچه تنها ۱۳۰۰ دانش آموز در سال اول ثبت نام کردند. ساخت آن ۴۷۳۱۵۰۶ دلار هزینه داشت و شامل ۴۲ کلاس درس بود. [ ۳] کتابخانه ای داشت که از گوشه ای از ساختمان به داخل حیاط می رود، در سال اول ۷۰۰۰ جلد کتاب داشت و یک کافه تریا که ۸۰۰ دانش آموز را در خود جای می داد. [ ۴] دانش آموزان از مناطقی که قبلاً توسط دبیرستان های فرانکلین و مدیسون خدمت می کردند، جذب شدند. [ ۵]
مارشال توسط شرکت استانتون، بولز، مگوایر و چرچ طراحی شد که پردیس کالج لوئیس و کلارک را نیز طراحی کرد. مارشال دارای چندین ویژگی طراحی نوآورانه بود. این به گونه ای طراحی شده بود که دارای اتاق های کنفرانس متصل به کلاس های درس، با پنجره های بین آنها، به معلمان اجازه دهد تا با تک تک دانش آموزان ملاقات کنند و در عین حال کل کلاس را زیر نظر داشته باشند یا به دانش آموزان اجازه دهند در اتاق کنفرانس درس بخوانند در حالی که کلاس اصلی را تدریس می کنند. کلاس درس در تمام کلاس های معلمان کمدهایی برای نگهداری وسایل شخصی قرار می دهد. با وجود این ویژگی های طراحی، واجد شرایط ثبت ملی مکان های تاریخی نیست، زیرا برخلاف مدرسه راهنمایی جکسون و دبیرستان آیدا بی. ولز - بارنت ، سطح بالایی از نوآوری را در طراحی خود نشان نمی دهد. [ ۶] [ ۷]
در اواسط دهه ۱۹۶۰، مارشال برنامه نوآورانه ای را که توسط تیمی از اساتید مدرسه آموزش استنفورد توسعه داده شده بود، آزمایش کرد، که به دانش آموزان این فرصت را می داد تا تکالیف خود را در طول یک روز طولانی مدرسه تکمیل کنند. [ ۸] این برنامه ساختار مدرسه را بیشتر شبیه یک کالج کرد تا دانش آموزان را برای کالج بهتر آماده کند. دانش آموزان فقط دو سوم از روز خود را در کلاس می گذرانند و یک سوم دیگر را برای مطالعه، تحقیق یا نشستن در کلاس های دیگر بازمی گذارند. همچنین طول کلاس ها متفاوت بود که منجر به یک برنامه پیچیده بر اساس ماژول های ۲۰ دقیقه ای شد که توسط IBM 7090 ایجاد شد. [ ۹] در حالی که واکنش به طور کلی مثبت بود، مشکلاتی در آزمایش وجود داشت. همه معلمان به خوبی با کلاس های متمرکز بر بحث دانش آموز سازگار نشدند، و برخی از دانش آموزان به جای مطالعه در یک سوم رایگان روز مدرسه شان، مسخره می کردند. مدرسه همکاری بین معلمان را تشویق کرد که بسیاری آن را مثبت می دانستند. [ ۱۰]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفمارشال برای پذیرایی از ۲۴۰۰ دانش آموز ساخته شد، اگرچه تنها ۱۳۰۰ دانش آموز در سال اول ثبت نام کردند. ساخت آن ۴۷۳۱۵۰۶ دلار هزینه داشت و شامل ۴۲ کلاس درس بود. [ ۳] کتابخانه ای داشت که از گوشه ای از ساختمان به داخل حیاط می رود، در سال اول ۷۰۰۰ جلد کتاب داشت و یک کافه تریا که ۸۰۰ دانش آموز را در خود جای می داد. [ ۴] دانش آموزان از مناطقی که قبلاً توسط دبیرستان های فرانکلین و مدیسون خدمت می کردند، جذب شدند. [ ۵]
مارشال توسط شرکت استانتون، بولز، مگوایر و چرچ طراحی شد که پردیس کالج لوئیس و کلارک را نیز طراحی کرد. مارشال دارای چندین ویژگی طراحی نوآورانه بود. این به گونه ای طراحی شده بود که دارای اتاق های کنفرانس متصل به کلاس های درس، با پنجره های بین آنها، به معلمان اجازه دهد تا با تک تک دانش آموزان ملاقات کنند و در عین حال کل کلاس را زیر نظر داشته باشند یا به دانش آموزان اجازه دهند در اتاق کنفرانس درس بخوانند در حالی که کلاس اصلی را تدریس می کنند. کلاس درس در تمام کلاس های معلمان کمدهایی برای نگهداری وسایل شخصی قرار می دهد. با وجود این ویژگی های طراحی، واجد شرایط ثبت ملی مکان های تاریخی نیست، زیرا برخلاف مدرسه راهنمایی جکسون و دبیرستان آیدا بی. ولز - بارنت ، سطح بالایی از نوآوری را در طراحی خود نشان نمی دهد. [ ۶] [ ۷]
در اواسط دهه ۱۹۶۰، مارشال برنامه نوآورانه ای را که توسط تیمی از اساتید مدرسه آموزش استنفورد توسعه داده شده بود، آزمایش کرد، که به دانش آموزان این فرصت را می داد تا تکالیف خود را در طول یک روز طولانی مدرسه تکمیل کنند. [ ۸] این برنامه ساختار مدرسه را بیشتر شبیه یک کالج کرد تا دانش آموزان را برای کالج بهتر آماده کند. دانش آموزان فقط دو سوم از روز خود را در کلاس می گذرانند و یک سوم دیگر را برای مطالعه، تحقیق یا نشستن در کلاس های دیگر بازمی گذارند. همچنین طول کلاس ها متفاوت بود که منجر به یک برنامه پیچیده بر اساس ماژول های ۲۰ دقیقه ای شد که توسط IBM 7090 ایجاد شد. [ ۹] در حالی که واکنش به طور کلی مثبت بود، مشکلاتی در آزمایش وجود داشت. همه معلمان به خوبی با کلاس های متمرکز بر بحث دانش آموز سازگار نشدند، و برخی از دانش آموزان به جای مطالعه در یک سوم رایگان روز مدرسه شان، مسخره می کردند. مدرسه همکاری بین معلمان را تشویق کرد که بسیاری آن را مثبت می دانستند. [ ۱۰]
