دبیر اجرایی

پیشنهاد کاربران

اصطلاحی است که اغلب برای اشاره به مَناسبی چون مدیر عامل اجرایی، مدیر عملیات یا ریاست یک شرکت، سازمان یا ابرشرکت به کار برده می شود
مدیر اجرایی هر شرکت، به طور مشخص توسط اعضای هیئت مدیره آن، انتخاب می شود. یکی از مهم ترین وظایف یک مدیر اجرایی، جهت دادن به عملکرد کارمندان و مدیران به منظور محقق شدن اهداف داخلی، همچنین تسهیل عملیات تجارت خارجی شرکت، در راستای اجرای استراتژی های کلان آن شرکت می باشد
...
[مشاهده متن کامل]

executive secretary

بپرس