«سخت است که بگوییم دنیایی که در آن زندگی می کنیم یک واقعیت است یا یک رؤیا» ( نقل قول قبل از تیتراژ آخر )
خانهٔ خالی ( ( به کره ای: 빈집 ) ؛ تلفّظ: بین جیپ ) یا آهن - ۳ ( به انگلیسی: 3 - Iron ) فیلمی محصول سال ۲۰۰۴ میلادیِ کشور کرهٔ جنوبی و به کارگردانی کیم کی - دوک است. موضوع فیلم رابطهٔ جوانی بی خانمان و زنی آسیب دیده است. ویژگی شاخص این فیلم عدم وجود دیالوگ بین دو شخصیّت اصلی آن است.
در گوشه هایی از این فیلم ترانه قفس از ناتاشا اطلس خواننده مصری بلژیکی به دفعات شنیده می شود.
مردی که ظاهراً بی خانمان است از طریق ورود به منزل افرادی که خانه شان را برای مدتی ترک کرده اند، زندگی می کند. او در دوره ای که صاحب خانه در منزل نیست به خانه این افراد می آید، از یخچال شان غذا می خورد، با اموال شان سلفی می گیرد و از طرفی هزینه این اقامت نامعمول را از طریق تعمیر وسایل آسیب دیده و شستن لباس ها پرداخت می کند.
او در یکی از این اقامت های خاص در حالی که گمان می کند وارد یک خانهٔ خالی شده است با زنی روبرو می شود که شوهرش او را آزار و اذیت قرار می کند. مرد و زن آزاردیده تصمیم می گیرند به هم بپیوندند، امّا همسر زن قصد ندارد به او اجازه فرار بدهد.
کیم کی دوک فیلمنامه این فیلم را در یک ماه نوشت، فیلم در ۱۶ روز فیلمبرداری و تدوین فیلم در ۱۰ روز انجام شد. [ ۱] از نکات قابل توجه در این فیلم، می توان به استفاده از یک آهنگ عاشقانه ناتاشا اطلس خواننده و ترانه سرای مصری - بلژیکی اشاره کرد. [ نیازمند منبع]
«عشق در سینما: خانهٔ خالی» عنوان کتابی به تألیف صالح نجفی است که تحلیلی موشکافانه دربارهٔ این فیلم است. [ ۳]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفخانهٔ خالی ( ( به کره ای: 빈집 ) ؛ تلفّظ: بین جیپ ) یا آهن - ۳ ( به انگلیسی: 3 - Iron ) فیلمی محصول سال ۲۰۰۴ میلادیِ کشور کرهٔ جنوبی و به کارگردانی کیم کی - دوک است. موضوع فیلم رابطهٔ جوانی بی خانمان و زنی آسیب دیده است. ویژگی شاخص این فیلم عدم وجود دیالوگ بین دو شخصیّت اصلی آن است.
در گوشه هایی از این فیلم ترانه قفس از ناتاشا اطلس خواننده مصری بلژیکی به دفعات شنیده می شود.
مردی که ظاهراً بی خانمان است از طریق ورود به منزل افرادی که خانه شان را برای مدتی ترک کرده اند، زندگی می کند. او در دوره ای که صاحب خانه در منزل نیست به خانه این افراد می آید، از یخچال شان غذا می خورد، با اموال شان سلفی می گیرد و از طرفی هزینه این اقامت نامعمول را از طریق تعمیر وسایل آسیب دیده و شستن لباس ها پرداخت می کند.
او در یکی از این اقامت های خاص در حالی که گمان می کند وارد یک خانهٔ خالی شده است با زنی روبرو می شود که شوهرش او را آزار و اذیت قرار می کند. مرد و زن آزاردیده تصمیم می گیرند به هم بپیوندند، امّا همسر زن قصد ندارد به او اجازه فرار بدهد.
کیم کی دوک فیلمنامه این فیلم را در یک ماه نوشت، فیلم در ۱۶ روز فیلمبرداری و تدوین فیلم در ۱۰ روز انجام شد. [ ۱] از نکات قابل توجه در این فیلم، می توان به استفاده از یک آهنگ عاشقانه ناتاشا اطلس خواننده و ترانه سرای مصری - بلژیکی اشاره کرد. [ نیازمند منبع]
«عشق در سینما: خانهٔ خالی» عنوان کتابی به تألیف صالح نجفی است که تحلیلی موشکافانه دربارهٔ این فیلم است. [ ۳]
wiki: خانه خالی