جِی کُنراد لِوینسون ( به انگلیسی: Jay Conrad Levinson ) ( زاده ۱۰ فوریه ۱۹۳۳ - درگذشته ۱۰ اکتبر ۲۰۱۳ ) نویسنده آمریکایی در زمینه کسب و کار و مولف کتاب مشهور بازاریابی پارتیزانی بود.
وی در دیترویت به دنیا آمد و در شیکاگو بزرگ شد و دانش آموخته ی دانشگاه کلرادو در بولدر بود. مطالعاتش درباره روانشناسی او را به سمت آژانس های تبلیغاتی سوق داد. در لندن مدتی به عنوان مدیر نوآوری در شرکت لئو برنت مشغول بود سپس به آمریکا بازگشت و مدیر عامل ارشد شرکت بازاریابی جی والتر تامپسون شد. جی بازاریابی پارتیزانی را ابداع کرد و به مدت ده سال در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی به تدریس آن پرداخت. [ ۱]
کتاب بازاریابی پارتیزانی لِوینسون به عنوان یکی از ۲۵ کتاب برتر در زمینه کسب و کار شناخته شده است. این کتاب بیش از ۲۱ میلیون نسخه فروش داشته و به ۶۲ زبان ترجمه شده است. نظریه بازاریابی پارتیزانی لِوینسون تاثیر زیادی بر بازاریابی داشته و در تمام دوره های ام بی ای در سرتاسر جهان تدریس می شود[ ۱]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفوی در دیترویت به دنیا آمد و در شیکاگو بزرگ شد و دانش آموخته ی دانشگاه کلرادو در بولدر بود. مطالعاتش درباره روانشناسی او را به سمت آژانس های تبلیغاتی سوق داد. در لندن مدتی به عنوان مدیر نوآوری در شرکت لئو برنت مشغول بود سپس به آمریکا بازگشت و مدیر عامل ارشد شرکت بازاریابی جی والتر تامپسون شد. جی بازاریابی پارتیزانی را ابداع کرد و به مدت ده سال در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی به تدریس آن پرداخت. [ ۱]
کتاب بازاریابی پارتیزانی لِوینسون به عنوان یکی از ۲۵ کتاب برتر در زمینه کسب و کار شناخته شده است. این کتاب بیش از ۲۱ میلیون نسخه فروش داشته و به ۶۲ زبان ترجمه شده است. نظریه بازاریابی پارتیزانی لِوینسون تاثیر زیادی بر بازاریابی داشته و در تمام دوره های ام بی ای در سرتاسر جهان تدریس می شود[ ۱]
wiki: جی کنراد لوینسون