تولید رضایت: اقتصاد سیاسی رسانه های جمعی ( به انگلیسی: Manufacturing Consent: The Political Economy of the Mass Media ) اثری از ادوارد اس. هرمن و نوآم چامسکی است که در ۱۹۸۸ منتشر شد و مدعی است رسانه های ارتباط جمعی در آمریکا، «مؤسسه های ایدئولوژیک مؤثر و مقتدری هستند که با اتکا بر نیروهای بازار، مفروضات درونی شده و خودسانسوری؛ دوری جستن از اعمال آشکار اجبار و به وسیلهٔ مدل پروپاگاندای ارتباطات، در نقش تبلیغات چی و حامی سیستم ظاهر می شوند». عبارت «تولید رضایت» که در عنوان کتاب آمده است، اولین بار در کتاب افکار عمومی اثر والتر لیپمن در ۱۹۲۲ استفاده شد.
... [مشاهده متن کامل]
این کتاب با عنوان فیلترهای خبری ترجمهٔ تژا میرفخرایی توسط انتشارات مؤسسهٔ فرهنگی مطبوعاتی ایران در سال ۱۳۷۷ منتشر شد.

... [مشاهده متن کامل]
این کتاب با عنوان فیلترهای خبری ترجمهٔ تژا میرفخرایی توسط انتشارات مؤسسهٔ فرهنگی مطبوعاتی ایران در سال ۱۳۷۷ منتشر شد.
