تحقیقات رسانه ای نیلسن

دانشنامه عمومی

تحقیقات رسانه ای نیلسن ( انگلیسی: Nielsen Media Research ) ( NMR، ان ام آر ) یک شرکت آمریکایی است که تعداد مخاطبان رسانه ها از جمله تلویزیون، رادیو، تئاتر، فیلم ( از طریق AMC Theatres MAP program ) و روزنامه ها را اندازه گیری می کند. دفتر مرکزی آن در نیویورک سیتی قرار دارد و بیشتر برای رتبه بندی نیلسن، سیستم اندازه گیری آمار بینندگان تلویزیون شناخته می شود که برای سالها عاملی تعیین کننده در تمدید یا لغو برنامه های تلویزیونی توسط شبکه های تلویزیونی به شمار می رود. این شرکت از مه ۲۰۱۲ بخشی از نیلسن هلدینگز است. [ ۱]
عکس تحقیقات رسانه ای نیلسن
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس