تبلیغات کتاب های مصور یکی از ویژگی های رایج در کتاب های مصور آمریکایی عمدتاً از دهه ۱۹۴۰ به بعد است. از آنجایی که این تبلیغات توجه جوانان را به خود جلب می کرد، بسیاری ادعاهای حیرت انگیز داشتند و محصولات را به قیمت چند دلار یا کمتر فروختند تا به صندوق پستی ارسال شوند. محصولات ارائه شده شامل اسباب بازی ها، و دوره های خودسازی مانند طراحی و بدنسازی بود. [ ۱] [ ۲] [ ۳]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفwiki: تبلیغات در کتاب های کمیک