تبلیغ بر پایه قران حدیث و تاریخ

دانشنامه اسلامی

[ویکی نور] تبلیغ بر پایه قرآن حدیث و تاریخ. تبلیغ بر پایه قرآن، حدیث و تاریخ، اثر محمد محمدی ری شهری، حاصل تلاش های فراوانی برای ارائه یک مجموعه منسجم درباره اصلی ترین و مهم ترین وظیفه دانشمندان و آگاهان دینی، یعنی تبلیغ پیام های سازنده الهی و ارزش های اسلامی است.
کتاب به زبان عربی نوشته شده و به همراه ترجمه فارسی آن به قلم آقای علی نصیری، در سال 1378ش، چاپ شده است.
این اثر، هشتمین کتاب از «دانشنامه میزان الحکمة» است که به صورت مستقل منتشر شده است.
آنچه باعث اهمیت کتاب شده، آن است که نویسنده کوشیده است از رهگذر تقویت مضمون روایات هر باب با قرائن عقلی و نقلی، نوعی اطمینان به صدور حدیث از معصوم(ع) به دست دهد.
کتاب با دو مقدمه از نویسنده و مترجم و یک درآمد آغاز و مطالب در هشت فصل، تنظیم شده است.
در مقدمه مترجم، ضمن بیان نکاتی در مورد ترجمه، به جایگاه و اهمیت تبلیغ اشاره شده است.

پیشنهاد کاربران

بپرس