در تاریخ شرکت بوئینگ، بعد از چندین دهه موفقیت های بسیار، بوئینگ بازار اروپا را به ایرباس واگذار کرد و در نتیجه رهبری بازار جهانی را در سال ۲۰۰۳ از دست داد. پروژه های چندگانه بوئینگ لغو و انصراف داده شدند. هواپیمای مافوق صوت بوئینگ در میان این پروژه ها بود. پروژه هواپیمای مافوق صوت بوئینگ در سال ۲۰۰۱ همراه با برنامه آگهی جدید برای تحرک بخشیدن به پروژه " حد جلوداران و نمایش تصویر آن اجرا و انجام شد. شرکت بوئینگ حالا برنامه بوئینگ ۷۸۷ را در سکوی احیای نوین کلی اجرا کرده که موفقیت و سود زیادی در پروژه در فروش بزرگ به هزینه ایرباس مطابق سفارش های رقابت کنندگان داشته است.
در دهم اکتبر سال ۲۰۰۱ با توجه به رقابت شدید برای کنترات JSF، شرکت بوئینگ موقعیت خود را به رقبای خود لاکهید مارتین در یک معامله چندین بیلیون دلاری باخت. هواپیمای بوئینگ x - ۳۲ بود که در برابر جنگنده حرفه ای F - ۳۵ رد شد. هواپیمای x - ۳۲ برای طراحی و توسعه دوباره بعد از پیدا شدن ایراداتی چند در نوع اولیه فرستاده شده است.
در اوایل ماه مه سال ۲۰۰۴ بوئینگ هواپیمای ۷۱۷ را معرفی کرد که آخرین هواپیمای طراحی شده توسط مک دونل داگلاس بود که تولید آن در سال ۲۰۰۶ قطع شد، و هواپیمای C - ۱۷ حمل ونقل نظامی به عنوان آخرین هواپیمای طراحی شده توسط مک دونل داگلاس هنوز در خط تولید باقی ماند.
در ماه مه سال ۲۰۰۵، شرکت بوئینگ تصمیم خود را بر تشکیل شرکت جدیدی United Launch Alliance را با رقیب خود لاکهید مارتین اعلام داشت. شرکت جدید نماینده انحصاری تولیدکننده پرتاب راکتهای جدید برای دولت ایالات متحده آمریکا است. این تشکل چندگانه انتظار می رود که مقررات جدید و جدی خود را تا پایان سال ۲۰۰۵ تأیید و تکمیل کند.
در یکم ماه مه سال ۲۰۰۶ شرکت بوئینگ اعلام داشت به توافق نامه ادغام تعریف شده ای رابرای خرید شرکت دالاس، براساس Tx Aviall, Inc . به مبلغ ۱٫۷ بیلیون دلار را منعقد کرده و ۳۵۰ میلیون دلار بقیه به صورت بدهی و قسطی پرداخت خواهد شد. شرکت Availl و شعبه های آن، سرویس هایAvaillو ILS به طور کامل و تمام به مالکیت سرویس های هوایی تجاری بوئینگ ( BCAS ) درآمد. رئیس شرکت Availl آقای پاول. ای. فالچینو به مدیر کل/معاون، و رئیس ائو مانکینی گزارش داد. اتحادیه اروپایی این ادغام را قبول کرد و انتظار می رود که این شرکت در اواخر سپتامبر سال ۲۰۰۶ بسته شود.
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفدر دهم اکتبر سال ۲۰۰۱ با توجه به رقابت شدید برای کنترات JSF، شرکت بوئینگ موقعیت خود را به رقبای خود لاکهید مارتین در یک معامله چندین بیلیون دلاری باخت. هواپیمای بوئینگ x - ۳۲ بود که در برابر جنگنده حرفه ای F - ۳۵ رد شد. هواپیمای x - ۳۲ برای طراحی و توسعه دوباره بعد از پیدا شدن ایراداتی چند در نوع اولیه فرستاده شده است.
در اوایل ماه مه سال ۲۰۰۴ بوئینگ هواپیمای ۷۱۷ را معرفی کرد که آخرین هواپیمای طراحی شده توسط مک دونل داگلاس بود که تولید آن در سال ۲۰۰۶ قطع شد، و هواپیمای C - ۱۷ حمل ونقل نظامی به عنوان آخرین هواپیمای طراحی شده توسط مک دونل داگلاس هنوز در خط تولید باقی ماند.
در ماه مه سال ۲۰۰۵، شرکت بوئینگ تصمیم خود را بر تشکیل شرکت جدیدی United Launch Alliance را با رقیب خود لاکهید مارتین اعلام داشت. شرکت جدید نماینده انحصاری تولیدکننده پرتاب راکتهای جدید برای دولت ایالات متحده آمریکا است. این تشکل چندگانه انتظار می رود که مقررات جدید و جدی خود را تا پایان سال ۲۰۰۵ تأیید و تکمیل کند.
در یکم ماه مه سال ۲۰۰۶ شرکت بوئینگ اعلام داشت به توافق نامه ادغام تعریف شده ای رابرای خرید شرکت دالاس، براساس Tx Aviall, Inc . به مبلغ ۱٫۷ بیلیون دلار را منعقد کرده و ۳۵۰ میلیون دلار بقیه به صورت بدهی و قسطی پرداخت خواهد شد. شرکت Availl و شعبه های آن، سرویس هایAvaillو ILS به طور کامل و تمام به مالکیت سرویس های هوایی تجاری بوئینگ ( BCAS ) درآمد. رئیس شرکت Availl آقای پاول. ای. فالچینو به مدیر کل/معاون، و رئیس ائو مانکینی گزارش داد. اتحادیه اروپایی این ادغام را قبول کرد و انتظار می رود که این شرکت در اواخر سپتامبر سال ۲۰۰۶ بسته شود.
wiki: تاریخ نوین شرکت بوئینگ