بیلبورد فیلیپین

دانشنامه عمومی

بیلبورد فیلیپین ( به انگلیسی: Billboard Philippines ) یک نشان تجاری رسانهٔ موسیقی متعلق به الگو - ریتم کامیونیکیشنز با مشارکت بیلبورد بود. موجودیت این نشان تجاری در ژوئن ۲۰۱۶ اعلام شد[ ۳] [ ۴] و به طور رسمی در ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۶ راه اندازی شد. [ ۵] [ ۶] این وبگاه به ارائهٔ اخبار موسیقی، انتشارات چاپی و موبایلی، کنفرانس های موسیقی و برنامه های دارای مجوز برای رادیو، اینترنت و تلویزیون می پرداخت.
در ۱۰ ژوئن ۲۰۱۷، پس از ماه ها فرمول بندی، سه جدول هفتگی موسیقی از سوی این وبگاه اعلام شد: ۱۰۰ آهنگ داغ فیلیپین، ۲۰ آهنگ برتر فیلیپین، و جدول کاتالوگ. نخستین جدول این وبگاه در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۷، مصادف با صد و نوزدهمین روز استقلال فیلیپین منتشر شد. [ ۷] تمامی جدول های این وبگاه در روز دوشنبه منتشر می شدند. [ ۸]
انتشار بیلبورد فیلیپین در ۱۵ ژانویهٔ ۲۰۱۸ متوقف شد. فرانسیس ریس، سردبیر این وبگاه، و شرکت الگو - ریتم کامیونیکیشنز هیچ بیانیهٔ رسمی پیرامون توقف فعالیت خود منتشر نکردند. در ۱۴ فوریهٔ ۲۰۲۲، بیلبورد جدول ترانه های فیلیپین را به عنوان بخشی از مجموعه جدول های برترین های جهان معرفی کرد و رتبه بندی هفتگی ۲۵ آهنگ برتر فیلیپین را در کنار بیش از ۴۰ کشور در سراسر جهان از سر گرفت. [ ۹]
عکس بیلبورد فیلیپین
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران