این نسل برای جست وجوی اطلاعات به سراغ گوگل و پرسش از دوستان در گروه ها و شبکه های اجتماعی می روند ( ناصری، صراف زاده و نوروزی، 2020 ) . یادگیرندگان بومی دیجیتال در بسیاری از کانال ها و گروه های شبکه های
... [مشاهده متن کامل]
... [مشاهده متن کامل]
اجتماعی عضو هستند و این زمینه تعامل و یاددهی و یادگیری را برای آن ها میسر می کند ( اسپرینگر، 2010 ) . وقتی افراد این نسل در یک وب سایت به جست وجو می پردازند، بیشتر رویکرد دیداری دارند و به علائم و سایر نمادهای گرافیکی توجه می کنند و صرفاً به دنبال اطلاعاتی هستند که لازم دارند ( تپ اسکات، 2009 ) . پژوهش های بسیاری تأکید کرده اند، نسل جدید یادگیرندگان، رسانه های جدید را بسیار سریع می پذیرند. به گفته لوون ( 2011 ) ، مربیان نیز در سراسر جهان به طور مداوم اعلام کرده اند که یادگیرندگان نسل جدید با رسانه های الکترونیکی بیشتر ارتباط برقرار می کنند.