بلانکا پادیلا ( به انگلیسی: Blanca Padilla ) زادهٔ ۷ ژانویهٔ ۱۹۹۵ مُدل اهل اسپانیا است. او پیش تر چهرهٔ برند دولچه گابانا بوده از سال ۲۰۱۷ چهرهٔ محصولات ژیوانشی است. [ ۱]
پادیلا در سال ۲۰۱۳ و زمانی که در حال تردد در یکی از ایستگاه های متروی مادرید بود توسط یک استعدادیاب مدلینگ به نام ایگناسیو آیزا کشف شد. [ ۲] او در سال ۲۰۱۴ یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت بود و همان سال برندهٔ جایزهٔ لورئال در هفتهٔ مُد مادرید شد. [ ۳]
در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار تصویر پادیلا روی جلد مجلهٔ وُگ اسپانیا چاپ شد. [ ۴] این اتفاق از این جنبه حائز اهمیت بود که در آن زمان از آخرین مرتبه که تصویر یک مدل اسپانیایی روی جلد وُگ چاپ شده بود ۹ سال می گذشت. [ ۵]
پادیلا معتقد است تأثیر شبکه های اجتماعی بر صنعت مدلینگ از کنترل خارج شده است. به عقیدهٔ او مدل هایی هستند که فقط به دلیل تعداد فالوور زیاد، توسط آژانس ها استخدام می شوند حال آنکه مُدل های معتبرتر ( که ممکن است از برخی از چهره های مطرح این صنعت هم برتر باشند ) به دلیل غایب بودن در شبکه های اجتماعی بسیاری فرصت های شغلی را از دست می دهند. [ ۶]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفپادیلا در سال ۲۰۱۳ و زمانی که در حال تردد در یکی از ایستگاه های متروی مادرید بود توسط یک استعدادیاب مدلینگ به نام ایگناسیو آیزا کشف شد. [ ۲] او در سال ۲۰۱۴ یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت بود و همان سال برندهٔ جایزهٔ لورئال در هفتهٔ مُد مادرید شد. [ ۳]
در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار تصویر پادیلا روی جلد مجلهٔ وُگ اسپانیا چاپ شد. [ ۴] این اتفاق از این جنبه حائز اهمیت بود که در آن زمان از آخرین مرتبه که تصویر یک مدل اسپانیایی روی جلد وُگ چاپ شده بود ۹ سال می گذشت. [ ۵]
پادیلا معتقد است تأثیر شبکه های اجتماعی بر صنعت مدلینگ از کنترل خارج شده است. به عقیدهٔ او مدل هایی هستند که فقط به دلیل تعداد فالوور زیاد، توسط آژانس ها استخدام می شوند حال آنکه مُدل های معتبرتر ( که ممکن است از برخی از چهره های مطرح این صنعت هم برتر باشند ) به دلیل غایب بودن در شبکه های اجتماعی بسیاری فرصت های شغلی را از دست می دهند. [ ۶]

wiki: بلانکا پادیلا