برچسب قدرت رنگ امیزی

دانشنامه عمومی

برچسب قدرت رنگ آمیزی. برچسب: قدرت رنگ آمیزی ( به انگلیسی: Tag: The Power of Paint ) یک بازی ویدیویی ترکیبی تیراندازی اول شخص و معمایی است. بازی در سال ۲۰۰۹ برای مایکروسافت ویندوز توسط Tag Team که گروهی از دانشجویان مؤسسه فناوری دیجی پن بودند، توسعه داده شد. مکانیک اصلی بازی استفاده از رنگ مخصوصی است که از تفنگ بازیکن پخش می شود تا به سطوح، خصوصیات فیزیکی بدهد، این خصوصیات بر حرکت کاربر تأثیر می گذارد. تگ تیم در همان سال برنده جایزه نمایشگاه دانشجویی جشنواره بازی های مستقل شد. تیم پروژه از آن زمان توسط شرکت ولو استخدام شدند و ولو از مفاهیم این پروژه به عنوان عناصر جدید در بازی خود درگاه ۲ استفاده کرد.
بازیکن باید معماهای داخل بازی را حل کند. برای حل هر معما، بازیکن باید از یک اسلحه رنگی نامحدود استفاده کند که دارای سه رنگ منحصر به فرد است و بر بروی سطح پخش می شود. اولین رنگ قابل دسترسی، رنگ سبز است که به بازیکنان اجازه می دهد تا بر روی سطوح افقی بپرند یا در هنگامی که هنوز ارتفاع دارند، از روی سطوح عمودی بیرون بیایند. رنگ دوم، قرمز است که باعث می شود بازیکن به سرعت حرکت کند. رنگ آبی، آخرین رنگ، بازیکن را قادر می سازد تا بر هر سطحی، بدون توجه به اینکه بازیکن بر روی سقف است یا در زمین، راه برود. همچنین تفنگ می تواند هر رنگ پاشیده شده را پاک می کند.
بازیکنان می توانند برای حل معماها از ترکیبی از رنگ ها استفاده کنند: بازیکن می تواند در دو طرف یک فضای باریک عمودی را با رنگ سبز بپوشاند تا یک پرش دیواری جهت بالا رفتن انجام دهد، یا می تواند یک مسیر رنگ قرمز و به دنبال آن رنگ سبز قرار دهد تا یک پرش از راه دور ایجاد کند. بازیکن فقط در صورت سقوط می تواند جان خود را از دست بدهد که در صورت مردن، در ابتدای مرحله یا در آخرین چک پوینت، دوباره زنده می شوند.
بازی توسط تیمی متشکل از هفت دانشجو به عنوان بخشی از دوره آموزشی در مؤسسه فناوری دیجی پن ساخته شد و ساخت آن تقریباً ۱۸ ماه به طول انجامید. [ ۱] فرایند توسعه شامل نوشتن یک موتور کامل بازی ۳ بعدی از ابتدا بود. [ ۲] مفهوم اولیه استفاده از رنگ برای برچسب زدن دیگر بازیکنان بود. توسعه موتور پایه برای این مفهوم اولیه حدود چهار ماه به طول انجامید. با این حال، زمانی که آنان دریافتند مکانیک نقاشی لذت بیشتری نسبت به برچسب گذاری دارد، این ایده را کنار گذاشتند. یک ایده دوم نیز مطرح شد ولی در نهایت کنار گذاشته شد و پنج ماه دیگر به فرایند توسعه اضافه کرد. [ ۲] سازندگان ترجیح دادند مدت زمان بازی را به حدود نیم ساعت محدود کنند، تا شرایط لازم برای حضور در جشنواره بازی های مستقل را داشته باشند، آنها موافقت کردند که پس از دستیابی به بودجه کافی، نسخه حرفه ای تری تولید کنند. [ ۲]
عکس برچسب قدرت رنگ آمیزی
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس