برنامه پرپرواز

دانشنامه عمومی

برنامه پرپرواز ( FFP ) برنامه وفاداری است که شرکت های هواپیمایی به مسافران خود ارایه می کنند.
این برنامه ها برای تشویق مشتریان شرکتهای هواپیمایی در انباشته کردن امتیاز است که به صورت مایل یا کیلومتر در می آیند. این امتیازها می تواند درگرفتن یک بلیت به عنوان جایزه به کار آید.
اگرچه شرکتهای هواپیایی یونایتد از سال ۱۹۵۰ مشتریان خود را ردیابی کرده بودند، اما نخستین برنامه مدرن پر پروازی در سال ۱۹۷۲ توسط Western Direct Marketing for United ساخته شد. آنها به اعضای خود پلاک و اشیای تبلیغاتی دادند. در سال ۱۹۷۹، هواپیمایی بین المللی تگزاس اولین برنامه پرپرواز را که برای ردیابی مسافت های پیموده شده و پاداش به مسافران خود بود را راه اندازی کرد. در همین حال در سال ۱۹۸۰ خطوط هوایی وسترن بانک سفر خود را ایجاد کرد، که در نهایت با ادغام بخشی از خطوط هوایی دلتا شد. [ ۱] [ ۲]
عکس برنامه پرپرواز
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران