نفوس مجرد یا من های کلیه افراد انسانی ( منجمله نفوس مجرد نباتات و حیوانات مفید ) که در حال حاضر در قید حیات نمی باشند، در نفس مجرد یا منِ واحد و بیکران خدای حقیقی و واقعی ( یعنی خدا از دیدگاه علمی و نه خدای کلمه ای، مفهومی و ایده ای از دیدگاه دین و فلسفه و عرفان و آتئیسم ) در طی حالت برزخ در خواب ژرف و شیرین به سر می برند و به کمک حواس، غرایز ، فهم و عقل بیکران وی از مشاهده و تجربه عشق و زندگی روئیایی با کمیت و کیفیت بهشت برین برخوردار اند و هرکدام در زمان و بیزمانی و در مکان و بیمکانی مطلق و نسبی خاص و ویژه خویش به هنگام بسته شدن نطفه در رحم مادر از خواب ژرف و شیرین بیدار میشوند. و هرکدام پس از سپری نمودن عشق و زندگی دنیوی خود به هنگام مرگ بدن دوباره به خواب ژرف و شیرین فرو میروند و از همان عشق و زندگی روئیایی با کمیت و کیفیت بهشت برین برخوردار میگردند تا لحظه بسته شدن مجدد نطفه در رحم مادر و بیداری و تولد دوباره در همین دنیا در مداری برتر. این عالم یا دنیا به شکل این آسمان و زمین و هرآنچه که بین آنهاست، در طول این سفر دایره وار دنیوی، مقطعی، نزولی و صعودی محتوای کیهان یا جهان بین دو بهشت برین متوالی یعنی بین مبدء و معاد حقیقی و واقعی ( یعنی مبدء و معاد از دیدگاه علمی و نه دینی ) همیشه بعد از وقوع مهبانگ های هشتم در یک درجه تکاملی برتر از قبل از نو آفریده میشود تا رسیدن به معاد یعنی تا بازگشتن به مبدء روی یک مسیر دایره ای شکل. طول این سفر دایره وار دنیوی در ادوار فراوان ( به تعداد کلیه حلقه های زنجیره دایره وار علت و معلول ) همیشه معکوس زمان پلانک در علم فیزیک خواهد بود یعنی ۱۰ بتوان ۴۳ ثانیه. تبدیل این زمان به کمک یک ماشین حساب مناسب به سال شمسی ( یا قمری ) به عهده خوانندگان گرامی که علاوه بر اعتقاد و ایمان و امید به حکمت و علم و قدرت مطلق و بیکران و رحمت و بخشندگی و مهربانی خدا به محاسبه هم علاقه مند باشند و به شعار الله اکبر اکتفا نکنند.
... [مشاهده متن کامل]
عشق و زندگی روئیایی - برزخی ( چه نزولی و چه صعودی ) از یکطرف و عشق و زندگی واقعی - معادی از طرف دیگر هر دو با کمیت و کیفیت بهشت برین، بطور مطلق مستقل از کلیه پندار ها و گفتار ها و رفتار های نیک و بد دنیوی و بدون کوچکترین تبعیض و استثنائی بین افراد انسانی صورت می پذیرند. لذا وعده های بهشت و جهنم از طرف خدای حقیقی و واقعی و به امر و خواست وی به انسان داده نشده اند بلکه از طرف بنیانگذاران آئین ها و ادیان و مخترعین یوغ های سنگین و سبک شرایع آئینی و دینی به عنوان دو ضمانت نامه سفت و سخت اجرائی در دفاع جانبازانه از آئین و دین و حفظ یوغ شریعت بر دوش پیروان با هدف زنده نگاه داشتن نام و نشان و اثر خویش در ذهن و زبان و خط و خاطره انسان بخصوص پیروان و در حافظه تاریخ. افراد انسانی در جوامع مختلف بشری از طرف خدای حقیقی و واقعی و به امر و خواست وی به دو بخش وسیع، دو جبهه یا جناح بزرگ؛ یکی موئمنین و دیگری کفار تقسیم نشده اند بلکه انبیا و اولیا آیینی و دینی طرفداران و پیروان اندیشه ها، افکار، خیالات و اوهامات خود را موئمن و بیگناه و مخالفین را کافر و گناهکار نامیده اند. آن تقسیم بندی مصنوعی - کذائی - دروغین و گمراه کننده تا کنون ادامه داشته و تا آینده های دور دست هم ادامه خواهد یافت.
آئین یکتا پرستی هم از طرف خدای حقیقی و واقعی و به امر و خواست وی نازل نشده و بر هستی و وجود انسان تحمیل نگردیده بلکه بر خاسته از دل و زمینه های دوران حاکمیت آیین های بت پرستی بوده و لذا هیچ تهفه بدرد بخوری به حال انسان نبوده و هیچ چیز دیگری نمی باشد غیر از فرزند راستین و وارث بر حق و ادامه دهنده راه و کمال نهائی جمیع آئین های بت پرستی. خدای حقیقی و واقعی هیجگاه به هیچ فرد انسانی امر نکرده که برایش در فلان سرزمین ها یک خانه احداث کند و در کنار آن بز و گوسفند و گوساله و گاو قربانی نماید و خون آنانرا به در و دیوار آن معبد یا تمپل و یا خانه به پاشاند که در مقابل بلا مصون و محفوظ بماند و به هیچ فرد انسانی امر ننموده که سالی یکبار به آن سرزمین سفر کند و آن خانه را زیارت و هفت بار دور آن بچرخد مثل پروانه ها ( یا حشرات ) دور نور شمع ها و چراغ ها.
غیر از محتوای این متن کوتاه، آنچه را که بعضی حکیمان و عارفان دینی در مورد برزخ های نزولی و صعودی نوشته و سروده اند، چیز دیگری نیستند غیر از بیان خیالات واهی، تهی از حقیقت و بریده از واقعیت.
... [مشاهده متن کامل]
عشق و زندگی روئیایی - برزخی ( چه نزولی و چه صعودی ) از یکطرف و عشق و زندگی واقعی - معادی از طرف دیگر هر دو با کمیت و کیفیت بهشت برین، بطور مطلق مستقل از کلیه پندار ها و گفتار ها و رفتار های نیک و بد دنیوی و بدون کوچکترین تبعیض و استثنائی بین افراد انسانی صورت می پذیرند. لذا وعده های بهشت و جهنم از طرف خدای حقیقی و واقعی و به امر و خواست وی به انسان داده نشده اند بلکه از طرف بنیانگذاران آئین ها و ادیان و مخترعین یوغ های سنگین و سبک شرایع آئینی و دینی به عنوان دو ضمانت نامه سفت و سخت اجرائی در دفاع جانبازانه از آئین و دین و حفظ یوغ شریعت بر دوش پیروان با هدف زنده نگاه داشتن نام و نشان و اثر خویش در ذهن و زبان و خط و خاطره انسان بخصوص پیروان و در حافظه تاریخ. افراد انسانی در جوامع مختلف بشری از طرف خدای حقیقی و واقعی و به امر و خواست وی به دو بخش وسیع، دو جبهه یا جناح بزرگ؛ یکی موئمنین و دیگری کفار تقسیم نشده اند بلکه انبیا و اولیا آیینی و دینی طرفداران و پیروان اندیشه ها، افکار، خیالات و اوهامات خود را موئمن و بیگناه و مخالفین را کافر و گناهکار نامیده اند. آن تقسیم بندی مصنوعی - کذائی - دروغین و گمراه کننده تا کنون ادامه داشته و تا آینده های دور دست هم ادامه خواهد یافت.
آئین یکتا پرستی هم از طرف خدای حقیقی و واقعی و به امر و خواست وی نازل نشده و بر هستی و وجود انسان تحمیل نگردیده بلکه بر خاسته از دل و زمینه های دوران حاکمیت آیین های بت پرستی بوده و لذا هیچ تهفه بدرد بخوری به حال انسان نبوده و هیچ چیز دیگری نمی باشد غیر از فرزند راستین و وارث بر حق و ادامه دهنده راه و کمال نهائی جمیع آئین های بت پرستی. خدای حقیقی و واقعی هیجگاه به هیچ فرد انسانی امر نکرده که برایش در فلان سرزمین ها یک خانه احداث کند و در کنار آن بز و گوسفند و گوساله و گاو قربانی نماید و خون آنانرا به در و دیوار آن معبد یا تمپل و یا خانه به پاشاند که در مقابل بلا مصون و محفوظ بماند و به هیچ فرد انسانی امر ننموده که سالی یکبار به آن سرزمین سفر کند و آن خانه را زیارت و هفت بار دور آن بچرخد مثل پروانه ها ( یا حشرات ) دور نور شمع ها و چراغ ها.
غیر از محتوای این متن کوتاه، آنچه را که بعضی حکیمان و عارفان دینی در مورد برزخ های نزولی و صعودی نوشته و سروده اند، چیز دیگری نیستند غیر از بیان خیالات واهی، تهی از حقیقت و بریده از واقعیت.