نیمه عمر مجموعه ای از بازی های تیراندازی اول شخص است که توسط ولو تولید و منتشر شده است که با انتشار نیمه عمر در سال ۱۹۹۸ برای ویندوز آغاز شد. اولین پروژه لغو شده نیمه عمر مربوط به سال ۱۹۹۹ است. بین نیمه عمر ۲: قسمت دوم ( ۲۰۰۷ ) و نیمه عمر: الیکس ( ۲۰۲۰ ) ، حداقل پنج بازی از جمله نیمه عمر: قسمت سوم و نسخه نیمه عمر ۳ لغو شد. همچنین بازی های ساخته شده توسط استودیوهای دیگر لغو شده اند از جمله بازی های ۲۰۱۵ گیمز، ال ال سی. ، استودیو جانکشن پوینت و آرکین استودیوز.
در ۲۳ نوامبر ۱۹۹۹ گیم اسپات گزارش داد که استودیو ۲۰۱۵ گیمز، ال ال سی. در حال توسعه بسته الحاقی نیمه عمر برای دنباله نیمه عمر: نیروی مهاجم است. استودیو ۲۰۱۵ از اظهار نظر خودداری کرد. [ ۱] در ۱۸ مارس ۲۰۰۰ گزارش شد که بازی جدید نیمه عمر: تصاحب خصمانه ( به انگلیسی: Half - Life: Hostile Takeover ) نامگذاری شده و تاریخ انتشار آن در اواخر آگوست در لیست محصولات خرده فروشی ظاهر شده است. [ ۲] در ۷ آگوست گزارش شد که ناشر نیمه عمر سییرا انترتینمنت به آنها خبر داده است که بازی لغو شده است. در جایی دیگر گزارش شد که خرده فروشان آنلاین بازی را به اسم Half - Life: Counter - Strike در لیست قرار داده اند. [ ۳] در ۲۱ ژوئن ۲۰۰۱، ولو یک نماد بازرگانی بازی ویدیویی برای «کنترل خصمانه» ثبت کرد. پس از چندین بار تمدید، نماد بازرگانی در ۳ اکتبر ۲۰۰۴ منقضی شد. [ ۴]
در ۱۴ فوریه ۲۰۰۰، سییرا انترتینمنت اعلام کرد که یک پورت نیمه عمر برای کنسول دریم کست توسط آزمایشگاه های دیجیتال Captivation با ولو و گیرباکس سافت ور در حال توسعه است. پورت دریم کست چندین بهبود از جمله شخصیت های باکیفیت تر ( مدل هایی با ضلع های بیشتر ) و جلوه های نورپردازی جدید را داشت. گیرباکس سافت ور، که نیمه عمر: نیروی مهاجم را توسعه داده بود، نیمه عمر: آبی پوش با تمرکز بر شخصیت محافظ بارنی، یک کمپین تک نفره برای پورت دریم کست ایجاد می کند. [ ۵] پورت تا سپتامبر به تأخیر افتاد، [ ۶] و سپس تا نوامبر. [ ۷] در نمایشگاه تجارت رایانه اروپا در ماه سپتامبر، یک نماینده سیرا به مطبوعات گفت که پورت دریم کست قابلیت بازی آنلاین ندارد. [ ۸]
در ماه نوامبر، نشریه های بازی شروع به نقد نسخه های اولیه بازی کردند. بازتاب بازی با انتقادات نسبت به فریم متناقض، زمان بارگیری طولانی و نبود قابلیت آنلاین، متفاوت بود. [ ۹] [ ۱۰] با تقاضای قابلیت آنلاین از سوی طرفداران، سیرا قصد داشت نسخه ای از پورت بازی را به همراه حالت چند نفره آنلاین در SegaNet منتشر کند. رندی پیچفورد، مدیر عامل گیرباکس سافت ور، گفت که او پیشنهاد کرده بود حالت های چند نفره و مادها شامل تیم فورترس کلاسیک و ماد چندنفره از نیمه عمر: نیروی مهاجم نیز برای انتشار برای نسخه رایانه شخصی در نظر گرفته شود. [ ۱۱] [ ۱۲] سیرا برای اطمینان از برآورده شدن «انتظارات زیاد مصرف کنندگان» پورت را دوباره به تأخیر انداخت و اظهار داشت که امیدوارند تا پایان سال توسعه را به پایان برسانند. [ ۱۳]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفدر ۲۳ نوامبر ۱۹۹۹ گیم اسپات گزارش داد که استودیو ۲۰۱۵ گیمز، ال ال سی. در حال توسعه بسته الحاقی نیمه عمر برای دنباله نیمه عمر: نیروی مهاجم است. استودیو ۲۰۱۵ از اظهار نظر خودداری کرد. [ ۱] در ۱۸ مارس ۲۰۰۰ گزارش شد که بازی جدید نیمه عمر: تصاحب خصمانه ( به انگلیسی: Half - Life: Hostile Takeover ) نامگذاری شده و تاریخ انتشار آن در اواخر آگوست در لیست محصولات خرده فروشی ظاهر شده است. [ ۲] در ۷ آگوست گزارش شد که ناشر نیمه عمر سییرا انترتینمنت به آنها خبر داده است که بازی لغو شده است. در جایی دیگر گزارش شد که خرده فروشان آنلاین بازی را به اسم Half - Life: Counter - Strike در لیست قرار داده اند. [ ۳] در ۲۱ ژوئن ۲۰۰۱، ولو یک نماد بازرگانی بازی ویدیویی برای «کنترل خصمانه» ثبت کرد. پس از چندین بار تمدید، نماد بازرگانی در ۳ اکتبر ۲۰۰۴ منقضی شد. [ ۴]
در ۱۴ فوریه ۲۰۰۰، سییرا انترتینمنت اعلام کرد که یک پورت نیمه عمر برای کنسول دریم کست توسط آزمایشگاه های دیجیتال Captivation با ولو و گیرباکس سافت ور در حال توسعه است. پورت دریم کست چندین بهبود از جمله شخصیت های باکیفیت تر ( مدل هایی با ضلع های بیشتر ) و جلوه های نورپردازی جدید را داشت. گیرباکس سافت ور، که نیمه عمر: نیروی مهاجم را توسعه داده بود، نیمه عمر: آبی پوش با تمرکز بر شخصیت محافظ بارنی، یک کمپین تک نفره برای پورت دریم کست ایجاد می کند. [ ۵] پورت تا سپتامبر به تأخیر افتاد، [ ۶] و سپس تا نوامبر. [ ۷] در نمایشگاه تجارت رایانه اروپا در ماه سپتامبر، یک نماینده سیرا به مطبوعات گفت که پورت دریم کست قابلیت بازی آنلاین ندارد. [ ۸]
در ماه نوامبر، نشریه های بازی شروع به نقد نسخه های اولیه بازی کردند. بازتاب بازی با انتقادات نسبت به فریم متناقض، زمان بارگیری طولانی و نبود قابلیت آنلاین، متفاوت بود. [ ۹] [ ۱۰] با تقاضای قابلیت آنلاین از سوی طرفداران، سیرا قصد داشت نسخه ای از پورت بازی را به همراه حالت چند نفره آنلاین در SegaNet منتشر کند. رندی پیچفورد، مدیر عامل گیرباکس سافت ور، گفت که او پیشنهاد کرده بود حالت های چند نفره و مادها شامل تیم فورترس کلاسیک و ماد چندنفره از نیمه عمر: نیروی مهاجم نیز برای انتشار برای نسخه رایانه شخصی در نظر گرفته شود. [ ۱۱] [ ۱۲] سیرا برای اطمینان از برآورده شدن «انتظارات زیاد مصرف کنندگان» پورت را دوباره به تأخیر انداخت و اظهار داشت که امیدوارند تا پایان سال توسعه را به پایان برسانند. [ ۱۳]