Word of mouth marketing یا بازاریابی دهان به دهانی:
در روش بازاریابی دهان به دهان، افراد تاثیرگذار درباره برند، محصول یا خدماتی با مخاطبان خودشان صحبت می کنند و مخاطبان آن ها به دلیل قبول داشتن اینفلوئنسرهای انتخابی خود حرف های آن ها را در نظر می گیرند و در تصمیم گیری های شان تحت تاثیر آن حرف ها هستند
... [مشاهده متن کامل]
در روش بازاریابی دهان به دهان، افراد تاثیرگذار درباره برند، محصول یا خدماتی با مخاطبان خودشان صحبت می کنند و مخاطبان آن ها به دلیل قبول داشتن اینفلوئنسرهای انتخابی خود حرف های آن ها را در نظر می گیرند و در تصمیم گیری های شان تحت تاثیر آن حرف ها هستند
... [مشاهده متن کامل]