بازار صنایع دستی در هنگ کنگ یک بستر برای هنرمندان و علاقه مندان به صنایع دستی برای نمایش یا فروش آثار هنری اصلی خود است. آنها در کیفیت و محبوبیت رو به رشد هستند، [ ۱] اما در دسترس بودن سالن ها محدودیت دارند.
بازار صنایع دستی در هنگ کنگ معمولاً در آخر هفته و تعطیلات برگزار می شود. آنها می توانند در مکان های مختلف مانند دانشگاه ها ( مانند بازار بعد از ظهر در دانشگاه شهر ) ، مراکز ( مانند بازار خلاق آخر هفته در بازار APM ) و ساختمان های صنعتی مانند بازار Wonder در ساختمان صنعتی کوون تونگ شونگ وانگ برگزار شود.
برای پیوستن به یک بازار صنایع دستی، شرکت های میزبان که محل برگزاری را ارائه می دهند، چند ماه قبل از آغاز بازار، برنامه های کاربردی را فراهم می کنند. هر بازار صنایع دستی دارای یک موضوع خاص است: به عنوان مثال، بازار برای فصل های مختلف یا بازار برای گروه های سنی مختلف. متقاضی باید تعدادی نمونه از آثار هنری خود را به میزبان ارسال کند. با معرفی مختصر، پس از انتخاب، میزبان کسانی را که سبک مناسب مربوط به تم اصلی خود و نیاز به حضور در بازار را نشان می دهند، دعوت می کنند و برنامه پس از آن اجرا خواهد شد. [ ۲] [ ۳]
با رشد بازار صنایع دستی در هنگ کنگ، بسیاری از هنرمندان، به جای داشتن یک فروشگاه آنلاین، تصمیم به ساخت یک فروشگاه واقعی و شرکت در بازار صنایع دستی می کنند. [ ۴] با افزایش تقاضا برای بازار، وبسایت هایی برای جمع آوری اطلاعات در مورد رویدادهای مهم و بازارها تنظیم شده اند.
سیستم عامل های آنلاین تبدیل به یک ابزار مهم برای ترویج بازار صنایع دستی در هنگ کنگ شده است. در زیر برخی از نمونه های سیستم عامل آنلاین را مشاهده می کنید:
• AHAHK، انجمن هنر و صنایع دستی هنگ کنگ، در ماه آوریل سال ۲۰۱۰ یک صفحه فیس بوک ایجاد کرد و در اوت ۲۰۱۰ رسماً در دولت ثبت نام کرد. تمام عملیات آن توسط یک گروه از داوطلبان پشتیبانی می شود. هدف آن ترویج توسعه کار DIY از طریق بازار صنایع دستی و جذب بیشتر از مردم است. این به طور مرتب مطالب جدیدی را برای افرادی که درخواست می کنند، منتشر می کنند. در حال حاضر، این بزرگترین ارتباط مربوط به ساخت صنایع دستی در هنگ کنگ است. [ ۵] گزارش های مختلف در رسانه ها در این ارتباط گزارش شده است. [ ۶] در سال ۲۰۱۱، بنیانگذار و رئیس AHAHK، ایوا لانگ، در "Morning Post South China" با "چگونگی ساخت یک خرگوش کاغذی" آموزش داد. [ ۷]
• صنایع دستی هنگ کنگ یک بستر برای بازار صنایع دستی هر دو از خارج از کشور و جوانان محلی برای فروش صنایع دستی خود را ارائه می دهند. آنها می خواهند به صنایع دستی در هنگ کنگ کمک کنند تا صنایع دستی خود را توسط عموم مردم انجام دهند. آنها مایل به نگه داشتن بازار صنایع دستی و تقویت ارتباط بین صنعتگران و عاشقان صنایع دستی هستند. هنرمند صنایع دستی هنگ کنگ با در نظر گرفتن اجاره بالا و فقدان سیستم عامل ها و بازارها که مشکلاتی برای هنرمندان صنایع دستی ایجاد می کنند، امیدوار است که این محیط را متنوع سازد. [ ۸]
• مرکز هنرهای خلاق باشگاه Jockey Club ( JCCAC ) یک مرکز هنرمندان چند رشته ای در Shek Kip Mei است که رسماً در ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۸ افتتاح شد. [ ۹] [ ۱۰] اولین نمایشگاه صنایع دستی در سال ۲۰۱۲ برگزار می شود. [ ۱۱] [ ۱۲] JCCAC یک نمایشگاه صنایع دستی است که هر سه ماه، آخر هفته برگزار می کند که یک سکو برای حدود صد نفر برای تبادل و فروش صنایع دستی خود است.
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفبازار صنایع دستی در هنگ کنگ معمولاً در آخر هفته و تعطیلات برگزار می شود. آنها می توانند در مکان های مختلف مانند دانشگاه ها ( مانند بازار بعد از ظهر در دانشگاه شهر ) ، مراکز ( مانند بازار خلاق آخر هفته در بازار APM ) و ساختمان های صنعتی مانند بازار Wonder در ساختمان صنعتی کوون تونگ شونگ وانگ برگزار شود.
برای پیوستن به یک بازار صنایع دستی، شرکت های میزبان که محل برگزاری را ارائه می دهند، چند ماه قبل از آغاز بازار، برنامه های کاربردی را فراهم می کنند. هر بازار صنایع دستی دارای یک موضوع خاص است: به عنوان مثال، بازار برای فصل های مختلف یا بازار برای گروه های سنی مختلف. متقاضی باید تعدادی نمونه از آثار هنری خود را به میزبان ارسال کند. با معرفی مختصر، پس از انتخاب، میزبان کسانی را که سبک مناسب مربوط به تم اصلی خود و نیاز به حضور در بازار را نشان می دهند، دعوت می کنند و برنامه پس از آن اجرا خواهد شد. [ ۲] [ ۳]
با رشد بازار صنایع دستی در هنگ کنگ، بسیاری از هنرمندان، به جای داشتن یک فروشگاه آنلاین، تصمیم به ساخت یک فروشگاه واقعی و شرکت در بازار صنایع دستی می کنند. [ ۴] با افزایش تقاضا برای بازار، وبسایت هایی برای جمع آوری اطلاعات در مورد رویدادهای مهم و بازارها تنظیم شده اند.
سیستم عامل های آنلاین تبدیل به یک ابزار مهم برای ترویج بازار صنایع دستی در هنگ کنگ شده است. در زیر برخی از نمونه های سیستم عامل آنلاین را مشاهده می کنید:
• AHAHK، انجمن هنر و صنایع دستی هنگ کنگ، در ماه آوریل سال ۲۰۱۰ یک صفحه فیس بوک ایجاد کرد و در اوت ۲۰۱۰ رسماً در دولت ثبت نام کرد. تمام عملیات آن توسط یک گروه از داوطلبان پشتیبانی می شود. هدف آن ترویج توسعه کار DIY از طریق بازار صنایع دستی و جذب بیشتر از مردم است. این به طور مرتب مطالب جدیدی را برای افرادی که درخواست می کنند، منتشر می کنند. در حال حاضر، این بزرگترین ارتباط مربوط به ساخت صنایع دستی در هنگ کنگ است. [ ۵] گزارش های مختلف در رسانه ها در این ارتباط گزارش شده است. [ ۶] در سال ۲۰۱۱، بنیانگذار و رئیس AHAHK، ایوا لانگ، در "Morning Post South China" با "چگونگی ساخت یک خرگوش کاغذی" آموزش داد. [ ۷]
• صنایع دستی هنگ کنگ یک بستر برای بازار صنایع دستی هر دو از خارج از کشور و جوانان محلی برای فروش صنایع دستی خود را ارائه می دهند. آنها می خواهند به صنایع دستی در هنگ کنگ کمک کنند تا صنایع دستی خود را توسط عموم مردم انجام دهند. آنها مایل به نگه داشتن بازار صنایع دستی و تقویت ارتباط بین صنعتگران و عاشقان صنایع دستی هستند. هنرمند صنایع دستی هنگ کنگ با در نظر گرفتن اجاره بالا و فقدان سیستم عامل ها و بازارها که مشکلاتی برای هنرمندان صنایع دستی ایجاد می کنند، امیدوار است که این محیط را متنوع سازد. [ ۸]
• مرکز هنرهای خلاق باشگاه Jockey Club ( JCCAC ) یک مرکز هنرمندان چند رشته ای در Shek Kip Mei است که رسماً در ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۸ افتتاح شد. [ ۹] [ ۱۰] اولین نمایشگاه صنایع دستی در سال ۲۰۱۲ برگزار می شود. [ ۱۱] [ ۱۲] JCCAC یک نمایشگاه صنایع دستی است که هر سه ماه، آخر هفته برگزار می کند که یک سکو برای حدود صد نفر برای تبادل و فروش صنایع دستی خود است.