ایجنت (بازی ویدئویی). ایجنت یا عامل ( به انگلیسی: Agent ) یک بازی اکشن مخفی کاری در دست ساخت توسط راک استار نورث است که در ابتدا برای انحصاری پلی استیشن ۳ معرفی شده بود و هنوز منتشر نشده است. این بازی قرار بود در فضای جنگ سرد در دهه ۱۹۷۰ روایت شود. ایجنت در ژوئیه ۲۰۰۷ نمایش داده شد و در ژوئن ۲۰۰۹ رسماً معرفی شد. در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ علامت تجاری نام بازی تمدید شد ولی تا نوامبر ۲۰۱۸ کنار گذاشته شد.
ایجنت قرار بود در طول جنگ سرد در اواخر دهه ۱۹۷۰ جریان داشته باشد. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این بازی قرار بود بازیکنان را به «دنیای ضد اطلاعات، جاسوسی و ترورهای سیاسی» ببرد. [ ۱] [ ۲]
در ژوئیه ۲۰۰۷، در ای۳ همان سال، شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت اعلام کرد که راک استار گیمز بر روی یک فرنچایز جدید برای پلی استیشن ۳ کار می کند. مایکل شوروک، مدیر روابط شخص ثالث شرکت سونی، در وبلاگ رسمی پلی استیشن آمریکا نوشت: «به عنوان بخشی از رابطه دیرینه ما با راک استار، و موفقیت باورنکردنی برای هر دو شرکت که اتومبیل دزدی بزرگ نماد فرهنگی آن است، ما با حقوق انحصاری پلی استیشن برای فرنچایز بزرگ بعدی از استودیو راک استار موافقت کردیم. » هیچ چیز دیگری در مورد فرنچایز جدید فاش نشد و فقط توضیح داده شد که بازی لس آنجلس سیاه نخواهد بود. طبق گفته شوروک، «راک استار واقعاً می خواست یک بازی بسازد که بتوانید آن را فقط بر روی PS3 انجام دهید. » و اضافه کرد که سونی قرارداد مالکیت معنوی را به عنوان یک عنوان انحصاری تنظیم کرد زیرا می خواست «برای صنعت سطح جدیدی را تعریف کند». [ ۳] بن فدر، رئیس وقت تیک - تو اینتراکتیو ( شرکت مادر راک استار گیمز ) ، گفت که این بازی «تعریف کننده ژانر» و «روشی کاملاً جدید برای تجربه بازی های ویدیویی خواهد بود که در گذشته ندیده ایم». [ ۴]
در ژوئن ۲۰۰۹، جزئیات پروژه، از جمله نام بازی در ای۳ همان سال در کنفرانس سونی معرفی شد. سم هوسر، یکی از بنیانگذاران راک استار گیمز، ایجنت را بازی ای توصیف کرد که شرکت مدت ها می خواست آن را بسازد و قصد ارائه تجربه ای منحصربه فرد برای بازیکن را داشت. [ ۵] با توجه به اینکه توسعه بازی توسط بنیانگذاران راک استار گیمز، سم و دن هوسر نظارت می شد، بن فدر ( رئیس وقت تیک - تو اینتراکتیو ) اظهار داشت که این بازی می تواند به همان سطح موفقیت سری اتومبیل دزدی بزرگ دست یابد و به «یکی دیگر از عنوان های فرنچایز بزرگ راک استار گیمز» تبدیل شود. [ ۶] بن فدر در صحبت با وبسایت گیم اسپات توضیح داد که تصمیم انحصاری کردن بازی برای کنسول PS3، بخاطر پشتیبانی سونی به جای توسعه بازی برای تمام سکوها بود. [ ۶]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفایجنت قرار بود در طول جنگ سرد در اواخر دهه ۱۹۷۰ جریان داشته باشد. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این بازی قرار بود بازیکنان را به «دنیای ضد اطلاعات، جاسوسی و ترورهای سیاسی» ببرد. [ ۱] [ ۲]
در ژوئیه ۲۰۰۷، در ای۳ همان سال، شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت اعلام کرد که راک استار گیمز بر روی یک فرنچایز جدید برای پلی استیشن ۳ کار می کند. مایکل شوروک، مدیر روابط شخص ثالث شرکت سونی، در وبلاگ رسمی پلی استیشن آمریکا نوشت: «به عنوان بخشی از رابطه دیرینه ما با راک استار، و موفقیت باورنکردنی برای هر دو شرکت که اتومبیل دزدی بزرگ نماد فرهنگی آن است، ما با حقوق انحصاری پلی استیشن برای فرنچایز بزرگ بعدی از استودیو راک استار موافقت کردیم. » هیچ چیز دیگری در مورد فرنچایز جدید فاش نشد و فقط توضیح داده شد که بازی لس آنجلس سیاه نخواهد بود. طبق گفته شوروک، «راک استار واقعاً می خواست یک بازی بسازد که بتوانید آن را فقط بر روی PS3 انجام دهید. » و اضافه کرد که سونی قرارداد مالکیت معنوی را به عنوان یک عنوان انحصاری تنظیم کرد زیرا می خواست «برای صنعت سطح جدیدی را تعریف کند». [ ۳] بن فدر، رئیس وقت تیک - تو اینتراکتیو ( شرکت مادر راک استار گیمز ) ، گفت که این بازی «تعریف کننده ژانر» و «روشی کاملاً جدید برای تجربه بازی های ویدیویی خواهد بود که در گذشته ندیده ایم». [ ۴]
در ژوئن ۲۰۰۹، جزئیات پروژه، از جمله نام بازی در ای۳ همان سال در کنفرانس سونی معرفی شد. سم هوسر، یکی از بنیانگذاران راک استار گیمز، ایجنت را بازی ای توصیف کرد که شرکت مدت ها می خواست آن را بسازد و قصد ارائه تجربه ای منحصربه فرد برای بازیکن را داشت. [ ۵] با توجه به اینکه توسعه بازی توسط بنیانگذاران راک استار گیمز، سم و دن هوسر نظارت می شد، بن فدر ( رئیس وقت تیک - تو اینتراکتیو ) اظهار داشت که این بازی می تواند به همان سطح موفقیت سری اتومبیل دزدی بزرگ دست یابد و به «یکی دیگر از عنوان های فرنچایز بزرگ راک استار گیمز» تبدیل شود. [ ۶] بن فدر در صحبت با وبسایت گیم اسپات توضیح داد که تصمیم انحصاری کردن بازی برای کنسول PS3، بخاطر پشتیبانی سونی به جای توسعه بازی برای تمام سکوها بود. [ ۶]
wiki: ایجنت (بازی ویدئویی)