آمیزه بازاریابی، آمیخته بازاریابی یا ترکیب عناصر بازاریابی واژه هایی هستند که برای ترجمه مارکتینگ میکس به کار رفته اند. منبع:ویکی پدیا فارسی )
آمیخته بازاریابی مجموعه ای از ابزار بازاریابی است که شرکت با استفاده از آن ها سعی در تحقق اهداف خود در بازار هدف دارد. مک کارتی چهار عنصر آمیخته بازاریابی را به شرح زیر تعریف کرده است:
... [مشاهده متن کامل]
محصول، قیمت، ترفیع، توزیع
( منبع: مدیریت بازاریابی احمد روستا و دیگران، انتشارت سمت )
آمیخته بازاریابی مجموعه ای از ابزار بازاریابی است که شرکت با استفاده از آن ها سعی در تحقق اهداف خود در بازار هدف دارد. مک کارتی چهار عنصر آمیخته بازاریابی را به شرح زیر تعریف کرده است:
... [مشاهده متن کامل]
محصول، قیمت، ترفیع، توزیع
( منبع: مدیریت بازاریابی احمد روستا و دیگران، انتشارت سمت )