آموزش کارکنان. آموزش کارکنان برای آسان کردن یادگیری در آنان است[ ۱] از یادگیری تعاریف زیادی داده شده است اما تعریفی که در این میان شناخته تر است بیان می دارد: "یادگیری فرآیند ایجاد تغییر نسبتا پایدار در رفتاری که حاصل تجربه است گفته می شود و نمی توان آن را به حالتهای تربیتی بدن مانند آنچه بر اثر بیماری، خستگی یا داروها پدید می آید نسبت داد. "[ ۲]
• ایجاد یا ارتقای سطح دانش و آگاهی افراد شاغل
• ایجاد یا ارتقای سطح مهارتهای شغلی، مهارتهای اجتماعی
• ایجاد یا ارتقای سطح نگرش افراد شاغل
• ایجاد رفتار مطلوب و متناسب با ارزشهای پایدار جامعه که در افراد به کار گرفته می شود انجام می گیرد. [ ۳]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف• ایجاد یا ارتقای سطح دانش و آگاهی افراد شاغل
• ایجاد یا ارتقای سطح مهارتهای شغلی، مهارتهای اجتماعی
• ایجاد یا ارتقای سطح نگرش افراد شاغل
• ایجاد رفتار مطلوب و متناسب با ارزشهای پایدار جامعه که در افراد به کار گرفته می شود انجام می گیرد. [ ۳]
wiki: آموزش کارکنان