استودیو جانکشن پوینت

دانشنامه عمومی

استودیو جانکشن پوینت ( به انگلیسی: Junction Point Studios ) ( JPS ) توسعه دهنده بازی ویدئویی مستقر در آستین، تگزاس بود. استودیو دیزنی اینتراکتیو در ژوئیه ۲۰۰۷ استودیو جانکشن پوینت را خریداری کرد[ ۱] تا یک بازی بر اساس اسوالد، خرگوش خوش شانس بسازد.
استودیو جانکشن پوینت در سال ۲۰۱۳ بسته شد. [ ۲]
این استودیو در سال ۲۰۰۵ توسط وارن اسپکتور و آرت مین تأسیس شد. [ ۱] [ ۳] [ ۴] [ ۵]
از ابتدا تا زمان خریداری شدن توسط استودیو دیزنی اینتراکتیو، جانکشن پوینت روی یک بازی مبتنی بر موتور سورس کار می کرد که قرار بود در شبکه توزیع شرکت ولو، استیم توزیع شود. [ ۳] بعداً مشخص شد که این یک بازی جدید در مجموعه نیمه عمر است که با خریداری شدن جانکشن پوینت لغو شد. [ ۶]
جانکشن پوینت بازی حماسه میکی را توسعه داد، یک بازی وی که در ۲۵ نوامبر ۲۰۱۰ در اروپا و در ۳۰ نوامبر در آمریکای شمالی منتشر شد. این بازی در مورد ماجراجویی میکی ماوس در Wasteland است، جهانی که شخصیت های فراموش شده ای مثل اسوالد، خرگوش خوش شانس در آن زندگی می کنند. جانکشن پوینت اعلام کرد که بازی «ترکیبی از اکشن و نقش آفرینی، روایت سنتی و انتخاب بازیکن» خواهد بود و از موتور Gamebryo بازی های Emergent Game Technologies استفاده خواهد کرد.
در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۲، وارن اسپکتور اعلام کرد که دنباله ای با عنوان حماسه میکی ۲: قدرت دو برای وی و وی یو در دست ساخت است. [ ۷]
در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۱۳، استودیو دیزنی اینتراکتیو تعطیلی استودیو را تأیید کرد. [ ۸]
قبل از تعطیل شدن، جانکشن پوینت در حال کار بر روی یک بازی ویدیویی به نام Project Goliath بود. [ ۹]
عکس استودیو جانکشن پوینت
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف

پیشنهاد کاربران

بپرس