استفاده از توییتر توسط چهره ها و سیاستمداران برای توییتر و همچنین برای چهره های مشهور به عامل مهمی تبدیل شده است. مانند بسیاری از وبگاه های شبکه های اجتماعی، ارسال متون و تصاویر توسط چهره ها، افراد را به سمت وبگاه جذب می کند و این باعث افزایش فرصت تبلیغ می شود. [ ۱] برای این منظور، توییتر دو امکان را برای کاربران پرمخاطب خود فراهم کرده است.
اولین امکان حساب های تأیید شده است. سامانه حساب تأیید شده در ژوئن ۲۰۰۹ معرفی شد. این سامانه، به خوانندگان توییتر ابزاری برای تمایز دارندگان اصلی حساب از کسانی که وانمود می کنند را فراهم می آورد. نمادی که در برابر نام حساب نمایش داده می شود نشان می دهد که توییتر اقداماتی را انجام داده است تا اطمینان حاصل کند که حساب دارای تأییدیه شخصی است که ادعا می شود یا نماینده آن است. [ ۲] اما، صفحه ثبت نام عمومی برای به دست آوردن حساب های تأیید شده در سال ۲۰۱۰ متوقف شد. توئیتر توضیح داد که حجم درخواست های حساب های تأیید شده از توانایی آن برای مقابله کردن فراتر رفته است. [ ۳]
در روش دوم، توییتر تلاش می کند تا با چهره ها و روابط عمومی رسانه ها همکاری کند تا آنها را ترغیب کند تا در تبلیغات و نامورسازی های خود از تبلیغات توییتر استفاده کنند و آنها را به استفاده از توییتر در فعالیت تبلیغاتی خود ترغیب کرده و خدمات پشتیبانی و تحلیل را برای بررسی اثر کارشان به آن ها عرضه می کند. [ ۱]
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفاولین امکان حساب های تأیید شده است. سامانه حساب تأیید شده در ژوئن ۲۰۰۹ معرفی شد. این سامانه، به خوانندگان توییتر ابزاری برای تمایز دارندگان اصلی حساب از کسانی که وانمود می کنند را فراهم می آورد. نمادی که در برابر نام حساب نمایش داده می شود نشان می دهد که توییتر اقداماتی را انجام داده است تا اطمینان حاصل کند که حساب دارای تأییدیه شخصی است که ادعا می شود یا نماینده آن است. [ ۲] اما، صفحه ثبت نام عمومی برای به دست آوردن حساب های تأیید شده در سال ۲۰۱۰ متوقف شد. توئیتر توضیح داد که حجم درخواست های حساب های تأیید شده از توانایی آن برای مقابله کردن فراتر رفته است. [ ۳]
در روش دوم، توییتر تلاش می کند تا با چهره ها و روابط عمومی رسانه ها همکاری کند تا آنها را ترغیب کند تا در تبلیغات و نامورسازی های خود از تبلیغات توییتر استفاده کنند و آنها را به استفاده از توییتر در فعالیت تبلیغاتی خود ترغیب کرده و خدمات پشتیبانی و تحلیل را برای بررسی اثر کارشان به آن ها عرضه می کند. [ ۱]
