آرتورو رومن یک شخصیت داستانی در مجموعه نتفلیکس خانه کاغذی است که توسط انریکه آرسه به تصویر کشیده شده است. در برنامه تلویزیونی، او یک گروگان و مدیر سابق ضرابخانه سلطنتی اسپانیا است.
آرتورو رومن گروگان در فصل های ۱ و ۲ است که در طی آن او یک عامل اصلی محرک مخالفت گروگان ها علیه اسیران آن ها است. آرتورو در اولین قسمت سریال، نام مستعار «آرتوریتو» ( انگلیسی: litte Arturo ) را از دنور دریافت می کند، نامی که برای بقیه سریال می چسبد. آرتورو از زندگی خود ناراضی و پس از حمله به ضرابخانه و اشتیاق به برقراری مجدد رابطه با معشوقه سابق خود مونیکا، آرتورو اقدام های لازم را برای تبدیل شدن به گروگان مجدداً در زمان سرقت بانک اسپانیا در فصل ۳
... [مشاهده متن کامل]
از آنجا که او به حرفه بازیگری خود در ایالات متحده متمرکز شده بود، آرسه در اصل علاقه ای به ایفای نقش آرتورو نداشت، که او را «یک مرد منزجر کننده» می دانست. آرسه بعد از دیدن یک تبلیغ قرعه کشی به عنوان نشانه تصمیم گرفت و به این دلیل که قوس آرتورو قرار بود کوتاه مدت باشد، قرار بود این شخصیت پس از قسمت ششم بمیرد. مجله برزیلی وژا این شخصیت را "عاشق بعضی ها و نفرت دیگران ( و احتمالاً نفرت انگیزتر ) " توصیف کرد، و مارکو المودوار از ال اکونومیستا در ابتدا آرتورو را «کمی تحمل ناپذیر» و بعداً مورد علاقه طرفداران قرار دادند، به طوری که سازندگان تصمیم گرفتند فصل ۳ را با آرتورو به عنوان قهرمان باز کنند. آرسه این تغییر در درک مخاطبان را به علتی طنز که شخصیت ارائه می دهد نسبت داد، علی رغم اینکه نقش کمی در داستان دارد. گیرمو کورائو از لا ناسیون در فصل ۳ آرتورو را به عنوان نمونه ای مهم برای خرده فروشی های غیر ضروری این قسمت که باعث شکسته شدن ریتم می شوند، نام برد و فرض کرد که این شخصیت فقط برای خوشحال کردن طرفداران آورده شده است.

آرتورو رومن گروگان در فصل های ۱ و ۲ است که در طی آن او یک عامل اصلی محرک مخالفت گروگان ها علیه اسیران آن ها است. آرتورو در اولین قسمت سریال، نام مستعار «آرتوریتو» ( انگلیسی: litte Arturo ) را از دنور دریافت می کند، نامی که برای بقیه سریال می چسبد. آرتورو از زندگی خود ناراضی و پس از حمله به ضرابخانه و اشتیاق به برقراری مجدد رابطه با معشوقه سابق خود مونیکا، آرتورو اقدام های لازم را برای تبدیل شدن به گروگان مجدداً در زمان سرقت بانک اسپانیا در فصل ۳
... [مشاهده متن کامل]
از آنجا که او به حرفه بازیگری خود در ایالات متحده متمرکز شده بود، آرسه در اصل علاقه ای به ایفای نقش آرتورو نداشت، که او را «یک مرد منزجر کننده» می دانست. آرسه بعد از دیدن یک تبلیغ قرعه کشی به عنوان نشانه تصمیم گرفت و به این دلیل که قوس آرتورو قرار بود کوتاه مدت باشد، قرار بود این شخصیت پس از قسمت ششم بمیرد. مجله برزیلی وژا این شخصیت را "عاشق بعضی ها و نفرت دیگران ( و احتمالاً نفرت انگیزتر ) " توصیف کرد، و مارکو المودوار از ال اکونومیستا در ابتدا آرتورو را «کمی تحمل ناپذیر» و بعداً مورد علاقه طرفداران قرار دادند، به طوری که سازندگان تصمیم گرفتند فصل ۳ را با آرتورو به عنوان قهرمان باز کنند. آرسه این تغییر در درک مخاطبان را به علتی طنز که شخصیت ارائه می دهد نسبت داد، علی رغم اینکه نقش کمی در داستان دارد. گیرمو کورائو از لا ناسیون در فصل ۳ آرتورو را به عنوان نمونه ای مهم برای خرده فروشی های غیر ضروری این قسمت که باعث شکسته شدن ریتم می شوند، نام برد و فرض کرد که این شخصیت فقط برای خوشحال کردن طرفداران آورده شده است.
