ارتباطات انسانی ( یا بستگی انسانی ) زمینه ای برای درک چگونگی ارتباط انسان است. انسان ها توانایی های ارتباطی پیچیده ای دارند که دیگر موجودات زنده از آن ها بی بهره اند. دلیل ارتباطات انسانی برای مثال، می تواند کمک، رساندن اطلاعات، اشتراک گذاری چیزی یا آگاهی دادن باشد. [ ۱] [ ۲] گفتار، گفتگو، ارتباط غیرکلامی، رسانه گروهی، پست، تلگراف، مخابرات و نوشتار از راه های ارتباطات انسانی هستند.
ارتباطات انسانی یا آنتروپوزمیوتیک، زمینه ای است که به درک چگونگی ارتباط انسان اختصاص دارد. ارتباطات انسانی مبتنی بر اهداف مشترک و مشترک است. توانایی ما در برقراری ارتباط با یکدیگر بدون درک درستی از آنچه که ما به آن مراجعه می کنیم یا به آن فکر می کنیم امکان پذیر نیست. از آنجا که ما قادر به درک کامل دیدگاه دیگری نیستیم، لازم است از طریق یک تفکر مشترک و / یا یک دیدگاه مشترک ایجاد شود. [ ۳] حوزه ارتباطات بسیار متنوع است. لایه های مختلفی برای ارتباطات و چگونگی استفاده از بخشها و ویژگی های مختلف آن به عنوان انسان وجود دارد.
انسان ها از توانایی های ارتباطی برخوردارند و حیوانات دیگر این توانایی را ندارند. به عنوان مثال، ما می توانیم در مورد زمان و مکان به گونه ای ارتباط برقرار کنیم که گویی اجسام جامد هستند. انسان ها برای درخواست کمک، اطلاع رسانی به دیگران و به اشتراک گذاشتن نگرش برای پیوند با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. [ ۳] ارتباط یک فعالیت مشترک است که عمدتاً به توانایی حفظ توجه مشترک بستگی دارد. ما دانش پیش زمینه و تجربه مشترک مربوطه را به منظور انتقال محتوا و انسجام در مبادلات به اشتراک می گذاریم. [ ۴]
سیر تکاملی ارتباطات انسانی در مدت زمان طولانی صورت گرفت. ما از اشاره و اشاره های ساده به سمت استفاده از زبان گفتاری پیشرفت کردیم. بیشتر ارتباطات رو در رو مستلزم خواندن بصری و پیگیری ارتباطات از طرف دیگر، ارائه پاسخ دادن به حرکات در مقابل و حفظ تماس چشمی در طول تعامل است. [ ۳] ما به عنوان انسان وظیفه داریم به روشی که در دوران جوانی آموزش می بینیم ارتباط برقرار کنیم و اگر یک لایه ارتباطی رشد کند، همه آنها این ارتباط را برقرار می کنند. به نوعی لایه ها به صورت سیستمی کار می کنند که با یکدیگر هماهنگ می شوند تا زمینه ارتباطات انسانی را تنظیم کنند.
مطالعه فعلی ارتباطات انسانی را می توان به دو دسته عمده تقسیم کرد. بلاغی و رابطه ای. تمرکز ارتباطات بلاغی در درجه اول بررسی تأثیر است. هنر ارتباطات بلاغی مبتنی بر ایده اقناع است. رویکرد رابطه ای ارتباطات را از منظر معاملات بررسی می کند. دو یا چند نفر برای رسیدن به دیدگاه توافق شده با یکدیگر تعامل دارند.
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلفارتباطات انسانی یا آنتروپوزمیوتیک، زمینه ای است که به درک چگونگی ارتباط انسان اختصاص دارد. ارتباطات انسانی مبتنی بر اهداف مشترک و مشترک است. توانایی ما در برقراری ارتباط با یکدیگر بدون درک درستی از آنچه که ما به آن مراجعه می کنیم یا به آن فکر می کنیم امکان پذیر نیست. از آنجا که ما قادر به درک کامل دیدگاه دیگری نیستیم، لازم است از طریق یک تفکر مشترک و / یا یک دیدگاه مشترک ایجاد شود. [ ۳] حوزه ارتباطات بسیار متنوع است. لایه های مختلفی برای ارتباطات و چگونگی استفاده از بخشها و ویژگی های مختلف آن به عنوان انسان وجود دارد.
انسان ها از توانایی های ارتباطی برخوردارند و حیوانات دیگر این توانایی را ندارند. به عنوان مثال، ما می توانیم در مورد زمان و مکان به گونه ای ارتباط برقرار کنیم که گویی اجسام جامد هستند. انسان ها برای درخواست کمک، اطلاع رسانی به دیگران و به اشتراک گذاشتن نگرش برای پیوند با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. [ ۳] ارتباط یک فعالیت مشترک است که عمدتاً به توانایی حفظ توجه مشترک بستگی دارد. ما دانش پیش زمینه و تجربه مشترک مربوطه را به منظور انتقال محتوا و انسجام در مبادلات به اشتراک می گذاریم. [ ۴]
سیر تکاملی ارتباطات انسانی در مدت زمان طولانی صورت گرفت. ما از اشاره و اشاره های ساده به سمت استفاده از زبان گفتاری پیشرفت کردیم. بیشتر ارتباطات رو در رو مستلزم خواندن بصری و پیگیری ارتباطات از طرف دیگر، ارائه پاسخ دادن به حرکات در مقابل و حفظ تماس چشمی در طول تعامل است. [ ۳] ما به عنوان انسان وظیفه داریم به روشی که در دوران جوانی آموزش می بینیم ارتباط برقرار کنیم و اگر یک لایه ارتباطی رشد کند، همه آنها این ارتباط را برقرار می کنند. به نوعی لایه ها به صورت سیستمی کار می کنند که با یکدیگر هماهنگ می شوند تا زمینه ارتباطات انسانی را تنظیم کنند.
مطالعه فعلی ارتباطات انسانی را می توان به دو دسته عمده تقسیم کرد. بلاغی و رابطه ای. تمرکز ارتباطات بلاغی در درجه اول بررسی تأثیر است. هنر ارتباطات بلاغی مبتنی بر ایده اقناع است. رویکرد رابطه ای ارتباطات را از منظر معاملات بررسی می کند. دو یا چند نفر برای رسیدن به دیدگاه توافق شده با یکدیگر تعامل دارند.
wiki: ارتباطات انسانی