اثر هاله ای (کتاب). اثر هاله ای ( به انگلیسی: The Halo Effect ) توسط فیل رزنویگ ( به انگلیسی: Phil Rosenzweig ) ( پژوهشگر کسب وکار ) نگاشته شده است. نویسنده در این کتاب به انتقاد از الگوهای شبه علمی و تجربی در توضیح دلایل موفقیت شرکت ها می پردازد. کتاب اثر هاله ای نخستین بار در ۶ فوریه سال ۲۰۰۷ منتشر شد. آقای رزنیوگ بر این باور است که حجم زیادی از محتوای مکتوب در حوزه کسب وکار ماهیت دقیق علمی ندارد و بنا بر تعریف ریچارد فاینمن در زمره علم محموله پرست گونه جای می گیرند.
این نوشته برگرفته از سایت ویکی پدیا می باشد، اگر نادرست یا توهین آمیز است، لطفا گزارش دهید: گزارش تخلف
wiki: اثر هاله ای (کتاب)