روابط عمومی


    public relations

مترادف ها

public relations (اسم)
روابط عمومی

پیشنهاد کاربران

رَوابِطِ عُمومی: پیوندِ مردمی، پیوندِ با مردم / مشتریان
( مارکتینگ ) ( روابط عمومی ) مدیریت ارتباطات و روابط با مردم ( مشتریان و نامشتریان ) و به طور کلی ذینفعان برای دستیابی به اهدافی مانند: ساخت و حفظ تصویر مثبت برند، سازماندهی یا هدایت داستان ها یا رویدادهای نامطلوب و حفظ روابط مثبت با رسانه ها
...
[مشاهده متن کامل]

باید تفاوت ۴ عبارت مهم ذیل را دانست:
۱ - مارکتینگ ( بازاریابی ) :به فعالیت های اطلاق می شود که به فروشندگان کمک می کند که محصولات ( کالا و خدمات ) خود را به بازار هدف ( مشتری ( عرضه کننده ) ، مشتری نهایی ( مصرف کننده ) ) خود معرفی و عرضه نماید. هدف افزایش تقاضا
۲ - برندینگ ( برندسازی ) : تبلیغات و پروموشن در کوتاه مدت قابل تقلید است اما آنچه نهایتا برای یک برند می ماندو موجب وفاداری می شود تصویر مخاطبین از آن برند است که در هویت برند و در پس پشت لوگو، شعار، طراحی بصری یا لحن صدا ذخیره می شود.
۳ - تبلیغات: ابزارها و رسانه های مارکتینگ شامل از راه دور ( tele ) : تلویزیون و رادیو، چاپی ( Print ) : روزنامه، مجله، کامپیوتری و اینترنتی و دیجیتال ( Cyber ) و فرد به فرد ( PtoP ) مثل فروشندگان و . . . محیطی مثل بیلبورد و . . . برای تحقق اهداف مارکتینگ خواه برندینگ باشد خواه درخواست اقدامی از مخاطب مانند خرید یا دعوت دیگران یا فالو و لایک و کامنت در شبکه های اجتماعی
۴ - روابط عمومی: مدیریت روابط و ارتباطات با مردم به منظور ساخت و حفظ تصویر مثبت برند، سازماندهی یا هدایت داستان ها یا رویدادهای نامطلوب و حفظ روابط مثبت با رسانه ها

Communications
روابط عمومی ( Public Relations ) : [ اصطلاح بازار کسب و کار ] تبلیغ یک تصویر خاص برای یک کسب و کار. اغلب با تبلیغات اشتباه گرفته می شود که در واقع تبلیغات برای استفاده در بخش خاصی از تلاش های روابط عمومی است.
آگاهی همگانی
در پارسی " پیوندهای همگانی "
پیوند = رابطه
پیوندهای مشترک

بپرس