uses and gratifications theory

پیشنهاد کاربران

نظریه استفاده و خشنودی.
رویکردی برای درک اینکه چرا و چگونه مردم به طور فعال برای برآورون نیازهای خاص به دنبال رسانه های خاص میگردند.
به صورت مخفف : UGT
مثال:
UGT assumes that audience members are not passive consumers of media
نظریه استفاده و خشنودی.
UGT
نظریه استفاده و خشنودی یک نظریه در ارتباطات است که سعی می کند توضیح دهد که مردم چرا و چگونه از رسانه ها استفاده می کنند. این نظریه بر این فرض است که مردم به طور فعال از رسانه ها برای برآورده کردن نیازها و خواسته های خود استفاده می کنند.
...
[مشاهده متن کامل]

مثال:
Uses and gratifications theory ( UGT ) is an approach to understanding why and how people actively seek out specific media to satisfy specific needs

بپرس