🔸 معادل فارسی:
پیشنهاد فروش منحصربه فرد / مزیت رقابتی خاص / ویژگی متمایز محصول
در زبان محاوره ای:
نقطه ی قوت خاص، برگ برنده ی فروش، ویژگی خاصی که محصولو خاص می کنه
- - -
... [مشاهده متن کامل]
🔸 تعریف ها:
1. ** ( بازاریابی – استراتژیک ) :**
ویژگی یا مزیتی منحصربه فرد که یک محصول، خدمت، یا برند را از رقبا متمایز می کند و دلیل اصلی انتخاب آن توسط مشتری است
مثال:
> برگ برنده ی ما بسته بندی دوست دار محیط زیسته.
2. ** ( تبلیغاتی – ارتباطی ) :**
پیامی مشخص که در کمپین های تبلیغاتی برای تأکید بر تفاوت کلیدی محصول استفاده می شود
مثال:
> تبلیغ روی مزیت منحصربه فرد تمرکز داره: �فقط ۲ کالری در هر وعده!�
3. ** ( برندسازی – هویتی ) :**
در تعریف برند، USP به عنوان عنصر مرکزی هویت و تمایز در بازار عمل می کند
مثال:
> یه پیشنهاد فروش منحصربه فرد قوی باعث وفاداری مشتری می شه.
- - -
🔸 مترادف ها: