1. تمایل مشتریان به پرداختن پولی بیش تر برای کالایی از برندی مشهور:
مثلاً افراد حاضرند برای خرید خودروی مرسدس 10 برابر بیش تر هزینه کنند، با این که می توانند خودرویی با همان کیفیت و حتی با قیمتی کم تر بیابند.
... [مشاهده متن کامل]
2. تمایل مشتریان به پرداختن پولی بیش تر برای کالایی که به نوعی با آن ارتباط می گیرند یا به آن حس دارند
مثلاً افراد حاضرند برای خرید خودروی مرسدس 10 برابر بیش تر هزینه کنند، با این که می توانند خودرویی با همان کیفیت و حتی با قیمتی کم تر بیابند.
... [مشاهده متن کامل]
2. تمایل مشتریان به پرداختن پولی بیش تر برای کالایی که به نوعی با آن ارتباط می گیرند یا به آن حس دارند