tqm
کلمات اختصاری
موضوع: عمومی
• TQM عبارتست از یک رویکرد برای بهبود مستمر کیفیت محصولات و خدمات ازطریق مشارکت همه سطوح و وظایف شرکت.
• TQM عبارتست از یک رویکرد برای افزایش مؤثر بودن و انعطاف پذیری همه جانبه سازمان. این رویکرد یک طریقی برای سازماندهی و مشارکت همه سازمان اعم از بخش ها، فعالیت ها، افراد در هر سطح سازمانی می باشد.
• یک رویکرد مدیریتی سازمان است که حول محور کیفیت بنا شده است که در آن همه اعضاء سازمان در هدف موفقیت درازمدت از طریق رضایت مندی مشتری مشارکت می کنند تا منافع حاصله به اعضاء و جامعه بازگردد.
پیشنهاد کاربران
total quality management ( TQM ) مدیریت کیفیت جامع ( اسم ) : رویکردی به مدیریت که هدف آن تضمین کیفیت، اثربخشی و انعطاف پذیری در سراسر سازمان بوده و همه افراد سازمان در دستیابی به این هدف مشارکت دارند. ˈtəʊ. təl ˈkwɒl. ə. ti ˈm�n. ɪdʒ. mənt
مدیریت کیفیت جامع یا فراگیر
مدیریت کیفیت جامع
مدیریت کیفیت