touchpoint

پیشنهاد کاربران

نقطه ی تماس به هر نقطه ای از تعامل بین یک فرد و یک سازمان، برند، سیستم یا تجربه اشاره دارد. این اصطلاح می تواند شامل مکان های فیزیکی، پلتفرم های دیجیتال یا لحظات تعامل در مسیر مشتری باشد.
این اصطلاح نمادی از لحظات کلیدی ارتباط، تأثیر یا تعامل است که یک رابطه یا ادراک را شکل می دهد، به ویژه در زمینه ی کسب وکار، بازاریابی و طراحی تجربه ی کاربری.
...
[مشاهده متن کامل]

مترادف؛ Interaction point | Engagement point | Customer touchpoint | Contact moment | Brand connection
مثال؛
Every touchpoint in the customer journey matters, from website interactions to in - store experiences.
Social media is a major touchpoint for engaging audiences and building brand loyalty.
The call center acts as a crucial touchpoint for resolving customer inquiries.
نقاط تماس در مدیریت تجربه ی مشتری ( CXM ) ، برندینگ و استراتژی های بازاریابی نقش حیاتی دارند. این نقاط شامل تعاملات دیجیتال ( وب سایت، اپلیکیشن، ایمیل ) ، تجربه های فیزیکی ( بازدید از فروشگاه، بسته بندی محصول ) و ارتباطات انسانی ( تماس با خدمات مشتریان، پاسخ های شبکه های اجتماعی ) هستند.

نقطه ای که کاربر با برند یا محصول تعامل می کنه
مثال: هر touchpoint مثل ایمیل یا اپ باید حس یکپارچه ای بده
راه/نحوه/روش/شیوه/کانال ارتباط/ارتباطی
راه/نحوه/روش/شیوه تعامل/تعامل
پرماس گاه
پرماس گاه ( برای این که با Contact Point اشتباه نشود، نباید نقطه ی تماس یا نقطه ی ارتباط به کار برده شود. )
نقطه تماس
نقطه نظرات
هرگونه تماس بین خریدار و فروشنده ( مدیریت )
application touch point
حوزه کاربرد
کاربرد یا استفاده از چیزی در یک زمینه/حیطه بخصوص
روش تعامل ( کامپیوتر و تکنولوژی )
نقطه ی تماس
مشاهده ادامه پیشنهادها (١٠ از ١١)

بپرس