سیستم تیکتینگ؛
سیستم تیکتینگ تمام درخواست های پشتیبانی را که از مسیرهای مختلفی ارسال می شوند به تیکت تبدیل می کند. اولویت بندی، ردیابی و پیگیری درخواست های مشتریان با این سیستم آسان تر است. این سیستم به گروه پشتیبانی شما کمک می کند که ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشند و کارایی شان در حل مشکلات مشتری بیشتر باشد.
... [مشاهده متن کامل]
سیستم تیکتینگ دارای صف بندی و بخش های مختلف است. هر تیکت می تواند به کارشناس خاصی ارجاع داده شود. افزون بر این، هر تیکت شماره داشته و اطلاعات تمام و کمال ثبت می شود. این موضوع هم برای مشتری و هم برای پشتیبانی پورتال اهمیت دارد. بدین صورت هر دو می توانند بدون محدودیت به اطلاعات دسترسی داشته و در گذر زمان از این اطلاعات استفاده کنند.
سیستم تیکتینگ تمام درخواست های پشتیبانی را که از مسیرهای مختلفی ارسال می شوند به تیکت تبدیل می کند. اولویت بندی، ردیابی و پیگیری درخواست های مشتریان با این سیستم آسان تر است. این سیستم به گروه پشتیبانی شما کمک می کند که ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشند و کارایی شان در حل مشکلات مشتری بیشتر باشد.
... [مشاهده متن کامل]
سیستم تیکتینگ دارای صف بندی و بخش های مختلف است. هر تیکت می تواند به کارشناس خاصی ارجاع داده شود. افزون بر این، هر تیکت شماره داشته و اطلاعات تمام و کمال ثبت می شود. این موضوع هم برای مشتری و هم برای پشتیبانی پورتال اهمیت دارد. بدین صورت هر دو می توانند بدون محدودیت به اطلاعات دسترسی داشته و در گذر زمان از این اطلاعات استفاده کنند.