schaufenster reklame

پیشنهاد کاربران

Schaufenster Reklame or Outdoor Advertising تبلیغات محیطی داخل یا نقطه فروش می گویند. این نوعی تبلیغات محیطی است که تمرکزش برروی محصولات فروش Chain store بصورتی است که محصولات Blod نمی شود بلکه نام و لوگو و آرم فروشگاه ها در Super Ego مخاطب حک و درج و بمحض دیدن و بعضاً شنیدن حتا آهنگ بصورت نما آوا مغز پردازش کرده و دقیقاً مخاطب را بیاد همان موضوعی که کمپانی تبلیغاتی و بازرگان روی آن متمرکز شده را نمایش می دهد.
...
[مشاهده متن کامل]

مهم ترین مزایا این نوع تبلیغات نسبت به الباقی بقیه بشرح زیر است📖✒️👇
با کلیه افراد اجتماع ارتباط بر قرار می نماید.
برای کل افراد اجتماع با هر سطح تحصیلات و IQ جالب است.
هر قدر این نوع درعین تکرار باعث عصبانیت و دوری کردن مخاطب نمی شود پس تماشا می کند.
در مکان های شلوغ و پرترافیک بخوبی قابل استفاده است.
در آخر کلام اگر این مدل تبلیغ عمل نماید Branding if Promotions انجام شده.
برای مدت طولانی در معرض دید عموم قرار می گیرند.
خوانایی بالایی دارد و می توان از فاصله دور و بدون تلاش خاصی محتوای تبلیغ را خواند.

منابع• https://thedsmgroup.com/outdoor-advertising-guidelines/• https://penji.co/outdoor-advertising/• https://www.clearchannel.co.uk/latest/5-amazing-benefits-of-outdoor-advertising

بپرس