... [مشاهده متن کامل]
هدف گذاری مجدد که به عنوان بازاریابی مجدد نیز شناخته می شود، یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که شامل هدف قرار دادن تبلیغات برای افرادی است که قبلاً با یک وب سایت یا برند تعامل داشته اند. هدف از هدف گذاری مجدد جذب مجدد مشتریان بالقوه ای است که ممکن است به یک محصول یا خدمات علاقه نشان داده باشند اما خریدی انجام نداده اند یا اقدام دلخواه دیگری انجام نداده اند.
[اصطلاح تخصصی ارزهای دیجیتال]
ریتارگتینگ یا هدف گذاری مجدد
یک الگوریتم هدف گذاری مجدد که به آن الگوریتم تنظیم سختی نیز گفته می شود، در بلاکچین های اثبات کار، مانند بیت کوین استفاده می شود.
ریتارگتینگ یا هدف گذاری مجدد
یک الگوریتم هدف گذاری مجدد که به آن الگوریتم تنظیم سختی نیز گفته می شود، در بلاکچین های اثبات کار، مانند بیت کوین استفاده می شود.
هدف گذاری مجدد
هدفگیری مجدد