دیوار ثبت نام.
به سیستمی اشاره دارد که کاربران برای دسترسی به محتوای خاص ( مثل مقاله ها، ویدیوها یا گزارش ها ) باید ابتدا ثبت نام کنند یا اطلاعاتی مانند ایمیل، نام کاربری، یا سایر مشخصات شخصی خود را وارد کنند. این روش معمولاً برای جمع آوری اطلاعات کاربران یا ایجاد لیست ایمیل استفاده می شود و می تواند بخشی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال باشد.
... [مشاهده متن کامل]
به سیستمی اشاره دارد که کاربران برای دسترسی به محتوای خاص ( مثل مقاله ها، ویدیوها یا گزارش ها ) باید ابتدا ثبت نام کنند یا اطلاعاتی مانند ایمیل، نام کاربری، یا سایر مشخصات شخصی خود را وارد کنند. این روش معمولاً برای جمع آوری اطلاعات کاربران یا ایجاد لیست ایمیل استفاده می شود و می تواند بخشی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال باشد.
... [مشاهده متن کامل]