reference letter

پیشنهاد کاربران

این اصطلاح معادل �معرفی نامه� در زبان فارسی است. معرفی نامه توسط مدیر یک شرکت یا سازمان نوشته میشود و در آن از توانایی ها و شایستگی های فرد صحبت میشود. این نامه عموماً برای اهداف شغلی کاربرد دارد، اما
...
[مشاهده متن کامل]
دانشجویانی که هنگام یا پس از تحصیل مشغول به کار بوده اند و اکنون قصد ادامه تحصیل دارند نیز برای توجیه فعالیت حرفه ای خود، در کنار سایر مدارک، به این نامه نیز نیاز خواهند داشت.

به معنی معرفی نامه هم هست
توصیه نامه
I'd like to get my former boss to provide a reference letter

بپرس