( خرده فروشی ) برچسب اختصاصی، راهبری در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ است که در آن کالایی خاص با برندی که فقط در همان فروشگاه وجود دارد، عرضه می شود.
راهبرد دیگر کالاهای اختصاصی ( Exclusive Brand ) است که در آن فروشگاه های زنجیره ای بسیار بزرگ با همکاری برندهای سراسری و مشهور کالاهایی عرضه می کنند که فقط در فروشگاه های آنها وجود دارد و البته برند نیز هست.
... [مشاهده متن کامل]
راهبرد دیگر کالاهای اختصاصی ( Exclusive Brand ) است که در آن فروشگاه های زنجیره ای بسیار بزرگ با همکاری برندهای سراسری و مشهور کالاهایی عرضه می کنند که فقط در فروشگاه های آنها وجود دارد و البته برند نیز هست.
... [مشاهده متن کامل]