از این عبارت برای بیان احساس یا رفتار یا واکنش طبیعی انسان ها استفاده می کنند.
Of course I make mistakes, I'm only human
البته که من اشتباه می کنم، من فقط یک انسان هستم.
AFTER a catastrophe, it is only human to wonder what could have been done
... [مشاهده متن کامل]
پس از هر فاجعه ای، نخستین واکنش انسانی این است که به فکر فرو رویم و بپرسیم: چه کارهایی می توانستیم انجام دهیم.
البته که من اشتباه می کنم، من فقط یک انسان هستم.
... [مشاهده متن کامل]
پس از هر فاجعه ای، نخستین واکنش انسانی این است که به فکر فرو رویم و بپرسیم: چه کارهایی می توانستیم انجام دهیم.