mediatisation

پیشنهاد کاربران

رسانه سازی ( یا رسانه سازی[1] ) فرآیندی است که در آن رسانه های جمعی بر سایر بخش های جامعه، از جمله سیاست، تجارت، فرهنگ، سرگرمی، ورزش، مذهب، آموزش و غیره تأثیر می گذارند. رسانه سازی اغلب به عنوان یک فرآیند
...
[مشاهده متن کامل]
تغییر یا روندی مشابه جهانی شدن و نوسازی است که در آن رسانه های جمعی به میزان فزاینده ای در سایر بخش های جامعه ادغام می شوند. بازیگران سیاسی، عقیده سازان، سازمان های تجاری، سازمان های جامعه مدنی و دیگران باید شیوه های ارتباطی خود را با شکلی تطبیق دهند که متناسب با نیازها و ترجیحات رسانه های جمعی باشد - به اصطلاح منطق رسانه ای. هر شخص یا سازمانی که می خواهد پیام های خود را به مخاطبان بیشتری منتقل کند، باید پیام ها و سبک ارتباطی خود را برای جذابیت برای رسانه های جمعی تطبیق دهد. [2][3]

رسانه سازی

بپرس