تخصصی
پیشنهاد کاربران
( خرده فروشی ) ( پخش ) داده های کلیدی
در سیستم های فروش شرکت های پخش و خرده فروشان نیاز است اطلاعات به صورت استاندارد ذخیره شود تا قابل استفاده باشد و از تکرار ورود اطلاعات یکسان ( redundancy ) جلوگیری شود. این اطلاعات در سیستم های شرکت های پخش می تواند شامل مشتری باشد. برای مثال ممکن است در یک نقطه فروش دو مشتری وجود داشته باشند و بسیار اهمیت دارد که چگونه استاندارد و primary key تعریف شود که مانع کار نشود. در خرده فروشی این داده های کلیدی می تواند شامل اطلاعات مهم فروشگاه شامل: نقشه، تعداد شلف، مساحت و . . . باشد که برای اداره آن توسط ستاد مرکزی و منطقه مورد استفاده قرار گیرد.
... [مشاهده متن کامل]
در سیستم های فروش شرکت های پخش و خرده فروشان نیاز است اطلاعات به صورت استاندارد ذخیره شود تا قابل استفاده باشد و از تکرار ورود اطلاعات یکسان ( redundancy ) جلوگیری شود. این اطلاعات در سیستم های شرکت های پخش می تواند شامل مشتری باشد. برای مثال ممکن است در یک نقطه فروش دو مشتری وجود داشته باشند و بسیار اهمیت دارد که چگونه استاندارد و primary key تعریف شود که مانع کار نشود. در خرده فروشی این داده های کلیدی می تواند شامل اطلاعات مهم فروشگاه شامل: نقشه، تعداد شلف، مساحت و . . . باشد که برای اداره آن توسط ستاد مرکزی و منطقه مورد استفاده قرار گیرد.
... [مشاهده متن کامل]
داده های کلیدی
داده اساسی
معنی مستر دیتا